ďťż
Zapalanie modelu!!!
The Cura - Wto Sty 11, 2005 10:06 am " />Mam pytanie!! Czy można zmienic zapalanie modelu z pociagania sznurkiem na jakis inny?? Np. Zalożyc jakis silniczek i on by zapalał?? Jaglinski - Wto Sty 11, 2005 10:16 am " />Mozna roto-start zalozyc, ale nie do kazdego modelu sie da. Innym rozwiazaniem jest starter box, ale takze nie do kazdego... The Cura - Wto Sty 11, 2005 10:19 am " />a czy mogłbys mi pokazac na zdjeciach jak wygladaja te rzeczy jesli je gdzies masz?? Wojciech Forysiak - Wto Sty 11, 2005 10:34 am " />Witam. Jezeli chcesz zapalic model proponuje polac go troche paliwem a nastepnie podpalic Jezeli natomiast chodzi o odpalenie silnika w modelu to napisz co masz za sprzet a my ci moze pomozemy The Cura - Wto Sty 11, 2005 10:40 am " />mam kyosho GS11 to juz stary silnika ale jak troche nazbieram kaski to kupie nowy ale narazie zalezy mi na dpalaniu silniczkiem tego!!Jak to można załozyc?,gdzie i przez co odpalac chodzi mi o przekladnie Peo - Śro Sty 12, 2005 2:32 pm " />Mozna jeszcze zalozyc silnik "elektro strarter" o le dobrze slyszalem to na 3 kanale mozna odpalac zdalnie. salvationofblade - Śro Sty 12, 2005 4:48 pm " />to jest przykladowy starterbox: http://acehardwarehobbies.com/2.2/catal ... ts_id=2379 rcmania - Śro Sty 12, 2005 5:45 pm " />PEO a mugl bys wiecej powiedzieco tym elektro strarter ilekosztuje? jak sie montuje? itp itd? Peo - Śro Sty 12, 2005 6:02 pm " />Mozna go kupic w conradzie za 39 euro wiem ze montuje to sie bezposrednio zamiat szrpanki! Dokladnie niewiem jak ale jezeli mi powiecie ze to dobra cen to kupie i wyprubuje chocciaż i tak nie mam 3 kanalu! Jezeli ktos chce to moge takie cos przywiesc oczywiscie z zarobkiem. www.conrad.de Peo - Sob Sty 15, 2005 8:55 pm " />Niewiem czy to prawda ale dowiedzilem się ze gdy nie ma sie 3 kanalu mozna zrobic tak ze np. jak dodamy mocno gazu to ten drucik dotknie jakis guziczek na wskutek czego ten elektro bedzie sie krecil. Albo np. kombinacje: w lewo i hamulec. Wiem ze to pierwsze to prawda ale czy to z kombinacją to nie wiem ale wydaje mi sie ze tak. Pozdrawiam salvationofblade - Sob Sty 15, 2005 9:08 pm " />po co tak kombinowac? nie mozna podejsc do modelu i nacisnac przycisk ?? Peo - Nie Sty 16, 2005 10:17 am " />Mozna, ale wiesz jak ktos ma ten taki klips na stale to jak Ci np zdechnie 100m od ciebie to robisz kobinacje i przyjezdzasz. A to wiesz jak kto woli! Adam Jaszczurowski - Nie Sty 16, 2005 7:43 pm " />mozna zalozyc na one-way kolo na pasek klinowy, i odpalac uzywajac paska klinowego i rozrusznika samolotowego Pomysl zapozyczony a nie wlasny Peo - Pon Sty 17, 2005 5:49 pm " />-=ADA$=- Mozesz cos wiecej o tym powiedziec? Wojciech Chmielewski - Pon Sty 17, 2005 6:05 pm " /> ">mozna zalozyc na one-way kolo na pasek klinowy, i odpalac uzywajac paska klinowego i rozrusznika samolotowego Pomysl zapozyczony a nie wlasny A ja mam inny pomysl. Czy mozna by paskiem odpalac ktory bedzie podlaczony do rozrusznika z malucha??? Bo akurat mam jeden niepotrzebny ?????????? Czy taki rozrusznik nie bedzie sie za szybko krecic?? Peo - Pon Sty 17, 2005 6:19 pm " />Moim zdaniem im szybciej sie kreci tym lepiej. Wojciech Chmielewski - Pon Sty 17, 2005 6:28 pm " />No ale jesli bedzie szybko krecil a silnik tym bardziej nie bedzie chcial odpalic too moze zaszkodzic chyba?? Adam Jaszczurowski - Pon Sty 17, 2005 7:53 pm " />do odpalenia silnika nie potrzeba szybkosci tylko raczej momenty obrotowego (uzywajac szarpanki silnik sie wcale tak szybko nie obraca). Bez momentu moze braknac go zeby przekrecic silnikiem poza TDC, natomiast zbyt duzo momentu moze spowodowac zlamanie korbowodu w wypadku zalania Wojciech Chmielewski - Pon Sty 17, 2005 8:38 pm " />Heh chyba jednak zrezygnuje......... Rafał Malczyński - Wto Sty 25, 2005 1:22 am " />Na upartego szarpanka tez mozna szybko... Kiedys na wysypisku robili (na TVN Turbo) jakeis zamloto i odpalali silnik wiertakra, czy wkretarka Jak cos to jesli masz jakies smiglo, albo cos w tym stylu... np . kolo zamachowe - to zakaldasz i krecisz... jesli mialbys kolo zamachowe to mozesz zrobic proste myko Stawiasz rower do gory kolami i krecisz kolem i przykladasz kolo zamachlowe do opony - wychodzi Ci z tego cos w stylu start boxa , ale do tego potrzeba raczej 2 osob - jedna kreci, a druga przyklada silnik - wg. mnie powinno sie udac Adam Jaszczurowski - Wto Sty 25, 2005 7:48 am " />Ty wogule widziales model spalinowy na oczy?? Zeby przelozyc tam opony musialbys chyba wyrznac otwor wielkosci polowy auta, zastanow sie jak cos piszesz. _marcin_ - Wto Sty 25, 2005 8:54 am " />raczej nie trzeba wycinac dziury wielkości połowy modelu... u mnie koło zamachowe jest niemal na równi z linia podwozia... i uważam, że wystarczy przyłozyć dobra kolażówkę i mogłoby się udać Adam Jaszczurowski - Wto Sty 25, 2005 10:36 am " />To zycze powodzenia, w wiekszosci aut kola o srednicy okolo 10cm i szerokosc 5-7mm czasami zawadzaja o krawedzie. Rafał Malczyński - Wto Sty 25, 2005 12:39 pm " />Adas... ja spalinowego w zyciu nie widzilem oprocz tego ze stoi kolo mnie... A pozatym jaki problem jest wyciagnac silnik z modelu? (jesli chodzi o test czy wogole dziala...) odkrecasz 4 srobki, i 2 od zbiornika i masz "serce" w rece... Peo - Wto Sty 25, 2005 3:01 pm " />Ja juz zrobilem! Odpalam wiertarka i kazy roto moze mi skoczyc mocą~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jedyny minus to taki ze wirtarka jest duza ale jak sie ma plecak to zaden problem! Artur Dzierzęcki - Wto Sty 25, 2005 3:33 pm " /> ">Ja juz zrobilem! Odpalam wiertarka i kazy roto moze mi skoczyc mocą~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jedyny minus to taki ze wirtarka jest duza ale jak sie ma plecak to zaden problem! Poczekajmy do pierwszego korbowodu Peo - Wto Sty 25, 2005 7:42 pm " />?? korbowód co ma do wkrecarki? Michał Bugajski - Wto Sty 25, 2005 7:57 pm " /> ">?? korbowód co ma do wkrecarki? ano to ze sie moze ukrecic Artur Dzierzęcki - Śro Sty 26, 2005 10:12 am " />Adaś już napisał dlaczego. Peo - Czw Sty 27, 2005 5:20 pm " />to co mam zrobic zeby sie nie ukrecil nie krecic szybko wiertarką? Adam Jaszczurowski - Czw Sty 27, 2005 5:26 pm " />Bez obrazy ale czytaj co jest napisane wczesniej. Wyraznie napisalem predkosc obracania ma do tego bardzo malą korelacje, liczy sie moment obrotowy, jak masz wkretarke ze sprzeglem to ustaw na dosyc niskim poziomie (na poczatek jesli jest 5 stopni to zalozmy na 2) lepiej zeby przestal krecic niz korbowod uszkodzic. Peo - Czw Sty 27, 2005 5:36 pm " />Ok. Adaś dzieki że powiedziales bo z tamtego postu nie rozumialem za wiele. Jeszcze raz Thx byc moze uratowales mi korbowóg! Wojciech Chmielewski - Pią Sty 28, 2005 8:48 am " />Zalatw sobie wkretarke, ktora ma regulowane obroty oraz sile wkrecania Peo - Pią Sty 28, 2005 9:54 am " />nie zrobie tak jak Adaś mi powiedzial ustawie sprzeglo na 2 i bedzie ok nie Adaś? Adam Jaszczurowski - Pią Sty 28, 2005 5:24 pm " />Dokladnie, a jak bedzie za malo zeby silnikiem zakrecic to 0,5 w gore i tak do momentu az bedzie krecil bez problemu. W wypadku zalania sprzeglo przeskoczy i ocali silnik!! Peo - Pią Sty 28, 2005 5:38 pm " />no! Ale i tak trzeba szukac jakiegos roto pasowal by od savaga? salvationofblade - Pią Sty 28, 2005 6:03 pm " />tu masz pare roto tzn backplate: http://acehardwarehobbies.com/2.2/catal ... 09bb9a4282 |