ďťż
Zebatka 49 zębów ma duż bicie savage k.46
Magister - Śro Sie 06, 2008 12:47 pm " />Po założeniu nowej zębatki metalowej okazało się że zębatka ma bicie i ociera czasami o koszyk sprzęgła a zęby czasami nie nachodzą w całej szerokości na atak tylko jest z milimetr wolnego miejsca gdzie wystaja zeby zębatki atakującej bez pokrycia czy tak ma być. Szukałem winy tego bicia myślałem że krzywy jest wał na którym trzyma się zębatka lecz okazał się prosty po rozkręceniu skrzyni biegów. Czego to więc moze być wina że ma tak straszne bicie. Pozdrawiam Magister - Pon Sie 11, 2008 12:43 am " />okazało się że zębatka zrobiona przez tokarza miała żle wywiercony otwór i dlatego ma bicie. Pozdro Magister - Pią Mar 13, 2009 1:53 am " />dalej ma bicie kupilem nową metalową firmy gpm. kto ma jakis pomysł co może byc nie tak chyba coś z tym dociskiem ale siedziałem nad tym trzy godziny i nic Tomasz Ostrowski - Pon Mar 16, 2009 11:11 am " />trzy godziny siedziałeś? mnie to by chyba d... rozbolała już po godzinie siedzienia wpadł bym na pomysł, żeby zdjąć koło, założyć je na wałek o tej samej srednicy co wałek skrzyni i zakręcić Jeśli dalej bije to otwór w zębatce źle wycięty. załóż to podkładkami ustaw sprzęgło bliżej silnika (jak się nie da cofnąć sprzęgła to wkręć mocniej koło zamachowe) i się nie przejmuj Błażej Zagozda - Pon Mar 16, 2009 9:06 pm " />przez 3 godziny to ja jak bym sie nieznal na zeczy to bym przynajmniej wpadl na pomysl zrobic zdjecie i pokazac co gdzie bije jesli nie potrafie tego dobrze powiedziec. nie od dzis sie mowi, ze jedno zdjecie 1000 slow warte krzywizne samej zebatki to ja bym na samym koncu stawial... najpierw krzywo naklejona okladzina, potem krzywy rowek na kolek ustalajacy w docisku na walku odbiorczym skrzyni biegow. jako, ze docisk jest odlewem to moga byc niedokladnosci. i trzeba pewnie bedzie podzialac dremelkem tu i owdzie. pozdrawiam Tomasz Ostrowski - Pon Mar 16, 2009 9:49 pm " /> ">przez 3 godziny to ja jak bym sie nieznal na zeczy to bym przynajmniej wpadl na pomysl zrobic zdjecie i pokazac co gdzie bije jesli nie potrafie tego dobrze powiedziec. nie od dzis sie mowi, ze jedno zdjecie 1000 slow warte krzywizne samej zebatki to ja bym na samym koncu stawial... najpierw krzywo naklejona okladzina, potem krzywy rowek na kolek ustalajacy w docisku na walku odbiorczym skrzyni biegow. jako, ze docisk jest odlewem to moga byc niedokladnosci. i trzeba pewnie bedzie podzialac dremelkem tu i owdzie. pozdrawiam Błażej ... nie "waryjuj", jak mawiał mój dziadek. To że Ty dremlem potrafisz nie znaczy że inni też Draxan - Pon Mar 16, 2009 11:21 pm " />no a potem zostaniesz zbesztany za glupie pomysly, jak ludzie w temacie o rozwiercaniu sruby w dyfrze XAX - Wto Mar 17, 2009 6:05 am " />A może problem tkwi w krzywym otworem na bolec docisku na górnej ośce skrzyni. Miałem taką usterkę i w tedy było duże bicie zębatki. Po wymianie tej oski problem zniknął. Błażej Zagozda - Wto Mar 17, 2009 7:47 am " /> ">A może problem tkwi w krzywym otworem na bolec docisku na górnej ośce skrzyni. Miałem taką usterkę i w tedy było duże bicie zębatki. Po wymianie tej oski problem zniknął. rety... to chinczyki musialy ostatnio niezle pochlac jak im sie udalo ten otwor krzywo wywiercic... mam dwie skrzynie "standard", jedna w moim starym saviku a druga kupilem od kolesia ktory sprzedawal starego kita SS... i w obu skrzniach te walki maja prosto ta dziurke cos te savy od X'a w gore troche felerne sa pozdrawiam XAX - Wto Mar 17, 2009 5:51 pm " />Wałki są takie same w X jak i 25 Mój uszkodzony był z 25 w nowej ośce trzpień siedzi na prosto i nawet trudno go wbić Magister - Sob Mar 21, 2009 5:27 pm " />Wszzstko posprawdzyalem nic nie znalazlem wiec cofne silnik troche do tylu rozwierce nieco aby dalo sie go cofnac i powinno byc ok dziekuje za pomoc XAX - Sob Mar 21, 2009 8:06 pm " />Jak rozwiercisz łoże pod silnikiem nie będziesz wstanie równo ustawić zębatek i dopiero zaczną ci się problemy. Ja bym tego nie robił w żadnym wypadku. Uderzenie na silnik z boku i masz wszystko poprzestawiane. |