ďťż
Zestaw bezszczotkowy NOSRAM 9,5T i E-FIRESTORM
tytus180 - Śro Lis 11, 2009 2:11 pm " />Witam, chciałbym zakupić ten oto zestaw do mojego E-Fire... http://modele.sklep.pl/product_info.php ... ts_id=9507 odpowiada mi cena i to iż regulator jest waterproof pytanie tylko czy w tej cenie warto? oraz czy mój model będzie znacznie mocniejszy na tym zestawie od tego fabrycznego? czy raczej różnica będzie znikoma? dodam tylko iż eksperymentowałem sobie jazdy w deszczu, i przez dziwny zbieg wydarzeń wpadłem w głęboką kałużę, przez co oczywiscie uszkodził sie regulator, i pomyślałem sobie że zamiast kupowania tego fabrycznego poszukam coś typu waterproof, i natknąłem się na w/w zestaw... jest to kwota dla mnie do przyjęcia, więc proszę doradzić zielonemu, czy zostać przy tym co mam i dokupić tylko zwykły regulator za max 200zł czy dołożyć do w/w zestawu gdyż osiągi bedą dużo lepsze? nie mam wogóle rozeznania jaka bedzię różnica między zestawem fabrycznym a tym NOSRAM 9,5T... prosze o porade... pozdrawiam... greengos - Śro Lis 11, 2009 3:00 pm " />Klik! Zajrzyj tu. Mam do sprzedania silnik i regulator. Z tym zestawem E-Firestrom to pocisk (Sam testowałem ). Cenę mogę opuścić do 450zł! greengos - Śro Lis 11, 2009 3:05 pm " />Albo zobacz jeszcze zestawy Klik! Gensior - Śro Lis 11, 2009 3:20 pm " /> ">Klik! Zajrzyj tu. Mam do sprzedania silnik i regulator. Z tym zestawem E-Firestrom to pocisk (Sam testowałem ). Cenę mogę opuścić do 450zł! ">Albo zobacz jeszcze zestawy Klik! Rozumiem że to co koledze proponujesz jest wodoodporne... :/ podepnę się do tematu i też czekam na odp. czy Nosram do czegoś się nadaje. Można go porównać z eZrunem? Będą podobne osiągi? Lub jaki inny regiel wodoodporny proponujecie? W mim przypadku najlepiej byłoby gdyby obsługiwał i szczotki i bezszczotki. ">dodam tylko iż eksperymentowałem sobie jazdy w deszczu, i przez dziwny zbieg wydarzeń wpadłem w głęboką kałużę, przez co oczywiscie uszkodził sie regulator Miałem podobną przygodę:) ale po tygodniu znowu włączyłem model, a tu patrze, działa!:) tytus180 - Śro Lis 11, 2009 10:40 pm " />hmm... może jednak się znajdzie ktoś kto mnie oświeci czy ten zestaw warto brać i czy różnica będzie znaczna czy raczej tylko delikatnie odczuje przesiadke... zaznaczam iż chodzi przedewszystkim o regulator odporny na wilgoć i wodę... tak jak kolega wcześniej napisał, może jakiś inny regulator, czy zestaw (waterptoof, który obsługuje szczotkę i bezszczotkę) polecacie? proszę choć trochę mnie oświecić, gdyż nie chcę popelnić jakiegoś dziwnego błędu, na mocy trochę mnej mi zależy wiec ezrun 5.5T czy podobny, dla początkującego może skończyć się komediodramatem, pozatym przerasta mnie trochę programowanie tych regulatorów i takie tam Gensior - Czw Lis 12, 2009 2:20 pm " />Ja też nie wierzę że nikt na forum nigdy nie miał jakiegoś wodoodpornego regla. Najbardziej ciekawi mnie czy ten regiel http://modele.sklep.pl/product_info.php ... ts_id=9433 będzie porównywalny do eZruna. luke - Czw Lis 12, 2009 3:15 pm " />Jak ktos chce wodoodporny regiel do BL to Mtronics Genesis. tytus180 - Czw Lis 12, 2009 6:38 pm " />Dziekuję z zainteresowanie tematem... a więc jako że musiałem się zdecydować, zakupiłem dziś zestaw który podałem w pierwszym poście, sam się przekonam czy było warto... tak więc kolego gensior ten regulator który Cie interesuje jest właśnie w tym zestawie, i bardziej się to opłaca, zakupiłem to w pewnym sklepie internetowym za 405zł powinno to dotrzeć około poniedziałku tak więc napewno podzielę się wrażeniami... Gensior - Pią Lis 13, 2009 1:43 pm " /> ">ak ktos chce wodoodporny regiel do BL to Mtronics Genesis. W moim przypadku w grę wchodzi niestety tylko zkupo w PL, a nie wiedziałem takiego w polskich sklepach. ">akupiłem dziś zestaw który podałem w pierwszym poście, sam się przekonam czy było warto... tak więc kolego gensior ten regulator który Cie interesuje jest właśnie w tym zestawie, i bardziej się to opłaca, zakupiłem to w pewnym sklepie internetowym za 405zł powinno to dotrzeć około poniedziałku tak więc napewno podzielę się wrażeniami... Koniecznie się podziel:) MOżna wiedzieć w jakim sklepie? luke - Pią Lis 13, 2009 2:07 pm " /> ">ak ktos chce wodoodporny regiel do BL to Mtronics Genesis. W moim przypadku w grę wchodzi niestety tylko zkupo w PL, a nie wiedziałem takiego w polskich sklepach. Slabo szukasz jeden klik w google i 3 link wypluwa 2 modele w polskim sklepie http://model-fan.com.pl/index.php?p1057 ... -sport-pro http://model-fan.com.pl/index.php?p815, ... kierunkowy Gensior - Pią Lis 13, 2009 5:15 pm " /> ">Gensior napisał(a): luke napisał(a): ak ktos chce wodoodporny regiel do BL to Mtronics Genesis. W moim przypadku w grę wchodzi niestety tylko zkupo w PL, a nie wiedziałem takiego w polskich sklepach. Slabo szukasz jeden klik w google i 3 link wypluwa 2 modele w polskim sklepie http://model-fan.com.pl/index.php?p1057 ... -sport-pro http://model-fan.com.pl/index.php?p815, ... kierunkowy Ooo, bardzo dziękuję:) Więc mam pytanie, czy ten regiel będzie dużo lepszy od Nosrama lub eZruna? Na jakim pakiecie najlepiej śmigać, 2s, 3s, 4s? Podobno niektóre regle, np. eZrun na 3s się nieźle grzeje. Czy na 3s i 2s będę mógł spokojnie jeździć? A i jeżeli bym się zdecydował to na ten: http://model-fan.com.pl/index.php?p815, ... kierunkowy chyba że naprawdę warto dopłacić do tego droższego:) I jaki silnik do niego polecacie? Może ktoś podać parametry/firmy żebym sam mógł trochę pogrzebać w necie i poszukać? Ba jak na razie za bardzo się w tym sie orientuje Chciałbym na tym zestawie wyciągnąć jakieś 70km/h w moim E-Firestormie, bo jednak często śmigam po ulicy gdzie można się trochę rozpędzić, a z ok. 40km/h już zaczyna mi się nudzić:) tytus180 - Pią Lis 13, 2009 5:44 pm " />ten mój zestaw zamówiłem tu http://www.auta-rc.pl/nosram-combo-evil ... p-908.html myśle że zaspokoi to moje pragnienia, jeszcze tylko jakies serwo wodoodporne i czekam na snieg! a ten regulator http://model-fan.com.pl/index.php?p1057 jest bardzo ciekawy tyle że to już robi sie poważniejszy koszt Gensior - Pią Lis 13, 2009 6:09 pm " /> ">a ten regulator http://model-fan.com.pl/index.php?p1057 jest bardzo ciekawy tyle że to już robi sie poważniejszy koszt No niestety:( za jeżeli się zdecyduje to za sam regiel zapłacę więcej niż za cały zestaw. Ale to już raczej wyższa półka niż Nosram:) Jeżeli masz możliwość to miłoło by było gdybyś napisał ile wyciąga na tym zestawie twój Firek:) A i jakbyś jakiś filmik pokazał, to też chętnie obejrzę tytus180 - Pią Lis 13, 2009 6:13 pm " />oczywiście że będzie filmik i pomiar prędkości luke - Pią Lis 13, 2009 6:38 pm " />Generalnie jak planujesz jazde po wodzi i brudzie to odpadaja sensory niewiem jaka kulture pracy posiada nosram bez sensorow lepiej poszukaj kogos kto to sprawdzil zebys sie nie rozczarowal. Kajman jezdzil w cenie na genesis pro i 4s life lub 3s lipo na hackerze c40 i na medusie 36-060 naprawde przyjemnie to smigalo ~700-750W watpie zeby ezrun czy nosram cos takiego zniosly. tytus180 - Pią Lis 13, 2009 7:09 pm " />czym sie różni ten sensorowy od tego bezsensorowego? i dlaczego mógłbym się rozczarować? z tego co mi wiadomo to w zestawie który zakupiłem jest ten kabelek sensorowy, wiec silnik jak rozumiem jest "sensorowy" zreszta na początek myśle że bedzie ok, ponieważ bardziej zależy mi na tym regulatorze, a nie chcę aż tak poważnie i profesjonalnie szaleć na początek, jak mnie to tak naprawdę wciągnie to będę szalał, zresztą potem jak coś bedzie nie tak, z czasem wymieni sie ten silniczek na coś znacznie lepszego... Gensior - Pią Lis 13, 2009 7:22 pm " /> ">Kajman jezdzil w cenie na genesis pro i 4s life lub 3s lipo na hackerze c40 i na medusie 36-060 naprawde przyjemnie to smigalo ~700-750W watpie zeby ezrun czy nosram cos takiego zniosly. Kurna, nie mogę znaleźć ani tego hackera, ani medusy. Można jakieś linki? Lub jakie inne silniki polecacie? A czy ten tańszy, Genesis Sport Car jest dużo gorszy od PRO?? Bo niestety 400zł to sporo zbierania dla mnie, ale jeżeli warto jeszcze do tego PRO dozbierać to nie pozostaje mi nic innego jak uzbroić się w cierpliwość... ">czym sie różni ten sensorowy od tego bezsensorowego? i dlaczego mógłbym się rozczarować? z tego co mi wiadomo to w zestawie który zakupiłem jest ten kabelek sensorowy, wiec silnik jak rozumiem jest "sensorowy" Właśnie, można prosić o wytłumaczenie dla zielonych? luke - Pią Lis 13, 2009 7:36 pm " />Na forum bylo sporo o roznicach, do off road generalnie stosuje sie motorki bezsensorowe (wyjatkiem sa niektore klasy zawodnicze ale tam jest diametralnie inne podejscie do sprzetu niz przy rekreacyjnej jezdzie) poniewaz sensorowe z podpietym kablem niepowinny pracowac w duzej wilgotnosci i zabrudzeniu w ef masz silnik na zewnatrz i zabezpieczenie tego polaczenia moze byc trudne . Natomiast co do rozczarowania to poprostu niektore gorsze silniki sensorowe traca bardzo duzo na kulturze pracy (szarpanie etc) jesli niemaja podpietego kabla. Niewiem jak slabsza wersja genesis'a soft pewnie ten sam tylko mocy mniej wiec mniej przyszlosciowy. Generalnie sam sie nauczylem ze lepiej dolozyc i kupic cos bardziej przyszlosciowego. Jak chcesz to przesledz watek http://www.torunrallyteam.fora.pl/nasze ... ,1299.html Jest kilka filmow jak ten mtronics jezdzil na roznych silnikach tytus180 - Pią Lis 13, 2009 7:47 pm " />hmm... coś się wymyśli z tym kabelkiem, np. odrobina sylikonu na wysokie temperatury i bedzie ok... przynajmniej tak mi się wydaje w każdym razie, postaram się wszystko obiektywnie opisać, co jak, i czy warto... generalnie wydaje mi się że i tak robię krok do przodu, my Gensior - Pią Lis 13, 2009 8:08 pm " />No dobra, więc znowu czeka mnie zapewne kilka miesięcy tułania na regiel, a teraz będzie ciężej niż wtedy kiedy zbierałem na Firestorma, bo już wszystko na allegro wysprzedawałem niestety No ale poczekam jeszcze na relację z jazd na Nosramie:) Wielkie dzięki za pomoc i za to ">http://www.torunrallyteam.fora.pl/nasze ... ,1299.html bardzo chętnie poczytam:) Gensior - Sob Lis 14, 2009 2:32 pm " />Mam jeszcze kilka pytań co do regla sport pro. Ma jakieś ograniczenie zwoji? Jeżeli nie to na jakie silniki najlepiej patrzeć, 9t, 9,5t może jeszcze jakieś inne? Jak już pisałem chodzi mi o osiągnięcie 70km/h na asfalcie:) I jeszcze z tymi silnikami Napięcie nominalne - o co chodzi? Np. 7,4V jest dobre do tego regla? Napięcie pracy np. 4,8-12V - czyli mogę jeżdzić na pakietach o takim napięciu? KV - słyszałem że do modeli takich jak Firestorm najlepsze jest około 4000-6000KV. Dobrze mówię? Prąd przy max. wydajności - tego też za bardzo nie kumam:) Na jaki mniej więcej powienienem patrzeć? Prąd maksymalny - to co wyrzej Moc - zauważyłem że jest np. 300W przy 7,4V. I rozumiem że silnik ma być bezsensorowy? Może inni forumowicze polecają jakieś w miarę niedrogie silniki? Gensior - Sob Lis 14, 2009 4:22 pm " />I jeszcze jedno. Znalazłem teki temat viewtopic.php?f=38&t=45002&hilit=genius czy to prawda że dużo lepiej jeździ się z podpiętymi sensorami? W w/w wątku jest wypisane sporo minusów jeżdżenia na bezsensorowej bezszczotce. Gensior - Pon Lis 16, 2009 5:52 pm " />I jak tam Tytus? Zestew zakupiony, wyjeżdżony? Jeżeli tak to jak się sprawuje? Jakiś filmik, pomiar prędkości:) Ja chyba jednak zdecyduję się na jakiegoś Geniusa, Genesisa i do tego silniczek EVO3 5,5T lub 7,5T, tylko niestety w wyborze nikt pomóc mi nie chce;( Ale oczywiście chętnie zobaczę jak Nostram się sprawuje:) tytus180 - Pon Lis 16, 2009 6:51 pm " />zestaw dotarł juz dzisiaj w południe... ale jestem jeszcze w pracy i niestety nic nie zrobiłem jeszcze... na szczęscie jeszcze godzinka i bedę montował... natomiast filmik i pomiar predkości postaram się coś jutro zrobić w tym temacie... nie pójde dziś spać dopóki się nie przejadę dziś na dworze! postaram się wszysko opisać aby wszyscy mieli jasność czy to warty zakup swojej ceny widze gensiorku że chcesz zaszaleć odrazu... hmm, jak coś to Ty też sie podzielisz wrażeniami, i będziemy wtedy bogatsi o kolejna wiedzę w małym wielkim świecie RC Gensior - Pon Lis 16, 2009 7:02 pm " /> ">nie pójde dziś spać dopóki się nie przejadę dziś na dworze! Pewnie że tak! Ja też bym chyba nie wytrzymał:) ">hmm, jak coś to Ty też sie podzielisz wrażeniami, i będziemy wtedy bogatsi o kolejna wiedzę w małym wielkim świecie RC Oczywiście, postaram się. ale u mnie to jeszcze potrwa trochę zanim nazbieram na cały zestaw:( Zresztą cały czas zdecydować się nie mogę jaki regiel kupić, forumowicze jak na razie wyjątkowo chętni do pomocy nie są;( ale mam nadzieje żt to się zmieni:) Na razie pozostaje mi czekanie na nowy wahacz i tylko mogę Ci pozazdrościć bezszczotki:D tytus180 - Pon Lis 16, 2009 11:29 pm " />i juz po próbie generalnej... jestem w pełni zadowolony z zakupu, frajda jest niesamowita! znajdę chwilkę to wszystko opisze... tak w skrócie moja fura jest okolo 30-40 procent szybsza,mocniejsza, i odejscie ma miodzio! dokumentacja z całego zakupu juz wkrótce KiT - Wto Lis 17, 2009 7:36 am " /> ">hmm... coś się wymyśli z tym kabelkiem, np. odrobina sylikonu na wysokie temperatury i bedzie ok... przynajmniej tak mi się wydaje Dokładnie tak, wydaje Ci się W offroad zanieczyszczenia wchodzą wszędzie tytus180 - Wto Lis 17, 2009 9:01 pm " />dokladnie! wydawało mi sie! ten kabelek nawet troszke nie może być mokry, a sylikon tylko spowalnia to co nieuniknione czyli silnik zaczyna gupieć, przerywa, chce przyśpieszyć ale nie może i takie tam... kurde, wygląda to tak... nie podoba mi się że np nie ma włącznika zasilania do regulatora, albo coś go zjadło, albo producent tak to wydaje, i trzeba wył i włą za pomocą wtyczki od pakietu, z początku nawet się tym nie przejąłem , ale już zaczynam się troszke złościć... druga sprawa, to regulator (tak myśle) zaraz po podpięciu pakietu działał na odwrót, czyli ja daje do przodu a auto jedzie do tyłu i odwrotnie, odpięcie pakietu i podłączenie wystarczyło aby usterka zniknęłą... zdażyło sie to trzy razy, podkreślam iż wszyskie dziwne zdażenia występowały tylko wtedy, gdy auto było już naprawdę mokre... kolejna dziwna sprawa, to fakt iż regulator jest wodoodporny, jednak ma pełno otworów gdzie woda i syf z wielkim uśmiechem sie do niego dostają, troszke dziwna konstrukcja... no i ten kabelek sensorowy... przy silniku jest w miare ok, natomiast przy regulatorze wyczka pływa w wodzie i za chwile mamy problem opisany w pierwszym zdaniu... czyli tak naprawdę nie wydaje mi się aby był w 100 procentach waterproof napewno u-boota z tego nie bedzię, podkreślam iż wszystkie dziwne niezrozumiałe zachowania miały miejsce tylko podczas gdy auto naprawde było mokre, dość mocno się postarałem aby nie było taryfy ulgowej, i prawie jestem pewien że tak naprawde winę za to wszystko ponosi właśnie ten niegrzeczny kabelek sensorowy, a dokładnie jego wtyczki! a teraz jakiś pozytyw... za ta cenę zestaw jak najbardziej godny polecenia, zwłaszcza dla początkującego... po dzisiejszym dniu kiedy jeździłem w trudnym i mokrym terenie orginalny regulator już dawno by padł, i to jest fakt którego jestem pewien, na swój sposób miła jest predkość modelu, na moim biednym nimh-u wynosi 64km/h, rakieta to to nie jest, ale narazie mnie osobiście wystarcza, i wierze że ten silnik 9,5t jest bezpieczny dla konstrukcji mojego e-fire, i znacznie przyjemniej model sie prowadzi, chodzi o przyśpieszenie, predkość i co ważne, hamulec! który teraz naprawde działa, a ja mam większe zaufanie do modelu wcześniej pytałem użytkowników forum, czy odczuję różnice jak sie przesiąde na ten zestaw, odpowiedź jest taka... rożnica jest duża, ale nie kolosalna, jak przy zestawach 4,5t czy 5,5t, ale ich cena też jest odpowiednia... zdjęcia i filmik pojawią sie w okolicach weekendu jeśli ma ktoś jakieś pytania jeszcze co do zestawu, chętnie odpowiem, jeśli tylko moja wiedza na to pozwoli... wybaczcie za to wypracowanie, ale chciałem w miare dokładnie opisać zakup, może komuś to pomoże przy wyborze.. pozdrawiam... KiT - Śro Lis 18, 2009 1:27 pm " />Szczerze mówiąc napisałeś antyrekomendację, czyli zestaw nie nadaje się do of-road gdy jest mokro. A w off-road często jest mokro. Mamba mi takich figli nie płata. Tak się jeździ bez przerywania, spójrz na zdjęcia... luke - Śro Lis 18, 2009 2:33 pm " />Aniemowilem tytus180 - Nie Lis 22, 2009 8:35 pm " />Witajcie... wrzucam filmik ze zdjęciami z zakupu (dla ciekawych, jak to dokładniej wygląda, bowiem w necie nie ma nic na ten temat) z króciutką sekwencja wideo... http://www.youtube.com/watch?v=T-DWY02G9KM z zestawu jestem zadowolony, ale... no właśnie... jest ale... nie bardzo się nadaje na prawdziwe offroad, ale można i tak szaleć w mokre dni, jednak raz na jakiś czas model odmówi posłuszeństwa jeśli gniazdo kabelka sensorowego będzie mokre, trzeba go wysuszyć czym kolwiek nawet przedmuchując za pomocą płuc i można jechać dalej... luke - Pon Lis 23, 2009 8:25 am " />Po 1 to wywal te zlacza tamiye i konektory miedzy reglem a silnikiem. Pozatym mozesz sprobowac jezdzic bez sensorow niewiem jednak jaka bedzie kultura pracy tego silnika, lrp zawsze mialo z tym problemy, ale sprobowac niezaszkodzi. Gensior - Pon Lis 23, 2009 1:59 pm " />Na filmiku rewelacyjnie jakoś to nie wygląda, wheelie zrobi na tym silniczku? Gdybyś miał jeszcze jakieś filmiki to się pochwal:) PS. Pogody to Ci zazdroszczę, u mnie odkąd kupiłem Firestorma non stop jest mokro;( tytus180 - Pon Lis 23, 2009 6:07 pm " />Złacze Tamiya odeszło do lamusa, gdyż sie wypalało! już jest git! dzisiaj sam własnie do tego doszedłem teraz to dopiero jest bandzior! heheh! a dlaczego powinienem wywalić te konektory? czy są jakieś straty? a jeśli chodzi o sensorek, to gdy go odepnę silnik zwyczajnie "nie żyje" nawet nie drgnie... hmm, właśnie się zastanawiam czy jak kiedyś kupie wypasiony silnik bezsensorowy to czy pójdzie na tym regulatorze, czy raczej jestem skazany na silniki sensorowe? Gensior, wheelie nie chce zrobić chociaż mocy jest pod dostatkiem, z mojej skromnej obserwacji mogę powiedzieć iż regulator jest tak zaprogramowany ze model nie rusza pełna mocą, tylko stopniowo, takie mam przynajmniej wrażenie, a jeśli chodzi o filmik, to bardziej chodziło mi o zdjęcia z prezentacją jak to wygląda, bo jesli chodzi o jazdę, to tylko taki dodatek nie ma tam nic powalającego nad filmikami pracuję, ale czasu ciągle brak, oczywiście sie pochwalę jak już będzie czym ps. z ta pogodą u mnie też nie jest lepiej... Wojciech Pabis - Pon Lis 23, 2009 6:13 pm " />Tytus , jaką obecnie posiadasz zębatkę atakującą , odbierającą ? Whelly zleży również od tego jakie masz przełożenie tytus180 - Pon Lis 23, 2009 6:18 pm " />aż wstyd się przyznać, ale nie wiem jaki jest atak kontra odbór... taki jak seryjnie montują do E-F luke - Wto Lis 24, 2009 8:27 am " /> ">Złacze Tamiya odeszło do lamusa, gdyż sie wypalało! już jest git! dzisiaj sam własnie do tego doszedłem teraz to dopiero jest bandzior! heheh! a dlaczego powinienem wywalić te konektory? czy są jakieś straty? a jeśli chodzi o sensorek, to gdy go odepnę silnik zwyczajnie "nie żyje" nawet nie drgnie... hmm, właśnie się zastanawiam czy jak kiedyś kupie wypasiony silnik bezsensorowy to czy pójdzie na tym regulatorze, czy raczej jestem skazany na silniki sensorowe? Tak pomiedzy silnikiem a reglem lepiej tez zastosuj goldy 4mm zamiast tych blaszek straty sa zawsze nawet na najlepszych konektorach kwestia tylko jak duze... Co do sensorow to ala chyba jestes skazany tylko na sensorowe motorki skoro jak odpinasz kabel to nic nie drgnie... KiT - Wto Lis 24, 2009 8:45 am " />może ten wynalazek się jakoś programuje, jednak... nieśmiertelne pytanie co mówi instrukcja? "># Sensorowana technologia # Magnesy neodymowe # Ręcznie nawijane # Współpracuje zarówno z sensorowanymi jak i nie sensorowanymi regulatorami luke - Wto Lis 24, 2009 10:28 am " />Ale przytoczyles spec silnika a nie regulatora Rafał Kowina - Wto Lis 24, 2009 1:02 pm " />Proponuję po prostu zabezpieczyć wtyczkę np. silikonem. Po porządnym uszczelnieniu możesz sensorowym silnikiem jeździć nawet pod wodą KiT - Wto Lis 24, 2009 5:00 pm " />racja, tak jakoś za szybko copy paste, ale za to teraz znalazłem w opisie regulatora: # Sensorowana technologia # Automatyczne wykrywanie silnika szczotkowego/bezszczotkowego # 100% automatycznych ustawień - nie wymaga ręcznej konfiguracji! # 100% wodoodporność - dla zapewnienia niezawodności # Automatyczne wykrywanie NiMH/LiPo z funkcją cut-off dla pakietów LiPo luke - Wto Lis 24, 2009 8:25 pm " />Zalewanie silikonem moze zostac odebrane jako ingerencja w sprzet i bye gwarancja. Natomiast na podstawie tego co napisal KiT mozna stwierdzic ze zestaw jest uszkodzony i go odeslac bo wkoncu niedziala poprawnie w warunkach do ktorych jest przeznaczony Klient niemusi wiedziec ze sensory niebeda poprawnie dzialaly w wilgoci. Opieral sie tylko na tym co bylo napisane na stronie ... tytus180 - Pią Lis 27, 2009 6:09 pm " />Reklamować pewnie i można, ale po co... w tej cenie cudów sie nie spodziewałem a na swój sposób opanowałem jazdę w wilgoci i wodzie z tym oto sensorem, sylikon daje radę naprawdę... jednak nie próbowałem jak to bedzie pod wodą i narazie to mi wystarczy... natomiast mam pewien mały problem... nie chcę zakładać nowego tematu gdyż może to dotyczyć tego zestawu, otóż... odkąd zmieniłem wtyczki od pakietu i regulatora na wysoko prądowe, pakiet bardzo mi się grzeje, co więcej w pewnym momencie następuje odcięcie zasilania... trzeba znaczną chwilę poczekać i można jechać dalej... czy to normalne? i jak temu zaradzić? winny jest pakiet? jest to 7,2V 5000 nimh, dystrybucja "RIKU" KiT - Pią Lis 27, 2009 7:18 pm " />tak to pakiet. Teraz regulator pokazał pazurka i bierze z niego tyle prądu ile pakiet jest w stanie dać. Zmartwię Cię ten pakiet pożyje 20 - 30 cykli to koszt bezszczotki. Przymierzaj się do Li-xx. Miejsca masz dość. Te regulator to jest 2-3LiPol czy tylko 2 Lipol? tytus180 - Sob Lis 28, 2009 10:42 pm " />niestety to jest tylko 2Lipol i oczywiscie intensywnie nad tym myślę aby to już był ten Lipo a teraz skoro już wiem że ten nimh nie wyrabia, to nie mam wątpliwosci co kupić KiT - Nie Lis 29, 2009 9:38 pm " />2S oznacza, że szukasz pakietu 5000-8000mAh 30-25C, innymi słowy 120A prawdziwego ciągłego, 150-170A 30sec. Chwilowy musi być powyżej 200A który ten pakiet znosi i go to nie zabija. Ja myślę że znajdziesz coś na rynku co to spełnia. Gensior - Czw Gru 03, 2009 9:05 pm " />Masz jakieś nowe filmiki, żeby zobaczyć możliwości tego Nosrama? tytus180 - Nie Gru 06, 2009 9:18 am " />nie mam jeszcze filmików z paru przyczyn, otóż.. mam uszkodzoną zwrotnicę przedniego koła poniosło mnie troszkę na żwirku i zdrowo przydzwoniłem, pogoda jest nie ciekawa, brak pomysłu na pokaz możliwosci tego zestawu, przypominam że super mocny to on nie jest (ale to akurat jestem pewien ze mój nimh jest po prostu za słaby), brak czasu (najczęsciej moim pupilkiem jeżdżę w pracy, po kryjomu, ale ciii) i do nakrecenia ciekawego filmu, przydała by się jeszcze jedna osoba Tolman - Pon Gru 07, 2009 11:31 pm " />Tez chyba kupię ten zestaw, jak dla mnie fajnie że nic nie trzeba w nim ustawiać, jak by co już wiem do kogo zgłaszać pytania tytus180 - Wto Gru 08, 2009 10:42 pm " />Jak by co, to pytaj.... ile bede mogł to pomogę... na ta chwile zestaw nie sprawia żadnego problemu, jest bardzo uniwersalny.. Ps. dzis przyszła zwrotnica i między innymi zębatka atak 25 zębów, napiszę co i jak juz niebawem... chyba model będzie dużo szybszy... A swoją drogą brawa dla sklepu HPI, przesyłka w 24 godziny! tytus180 - Pon Gru 21, 2009 6:49 pm " />no i stało się... poszedł dym... a więc tak.. teraz to już mam bardzo mieszane uczucia co do tego zestawu... jak już wcześniej pisałem, gdy kabelek sensorowy i gniazdo było trochę mokre silnik odrazu przerywał i zaraz potem całkiem przestawał działać, wiec narodziła się myśl aby na okres zimy podpiąć go do silnika szczotkowego, który sensora nie potrzebuje i biorąc pod uwagę ze regulator jak zapewnia producent jest w 100% wodoodporny powinien normalnie spełniać swoje zadanie... czyli jednym słowem w zime bedę mogł szaleć... niestety coś poszło nie tak mianowicie podpiąłem silnik oryginalny 15T z E-Fire zgodnie z instrukjcą obsługi, żadna pomyłka w grę nie wchodzi, po czym włączam aparature, włączam zasilanie modelu, regulator chwilę się programuje (zawsze to robi po podpięciu zasilania) i próba na podstawce... gaz do przodu... pieknie działa! trwa to 5 sekund i poszedł dym! normalnie aż mi się wierzyć nie chciało! wysyłam to do reklamacji, bo tylko tyle mi pozostało Jutro przyjdzie do mnie regulator TRAXXAS XL-5 WATERPROOF nie będzie bezszcztotki, (narazie) ale za to wiem że bedę szalał teraz na dworze bez względu na pogodę, a o to najbardziej mi chodzi! (oczywiście reszta zabezpieczona przed wilgocią) Gensior - Pon Gru 21, 2009 7:05 pm " />Niepotrzebnie, standardowy regiel z E-Firestorma wystarczy trochę izolacją obklajtać i na śnieg jak znalazł:) chyba, że już go nie masz. Regiel w izolację, odbiornik w torebkę i wszystko działa bez problemu, oto dowód http://images38.fotosik.pl/236/ea3b0803448e7e16med.jpg tytus180 - Pon Gru 21, 2009 9:15 pm " />Dowód piękny niestety oryginalny regulator dostał wody i działa tylko jazda do tyłu a wiec oznajmuję wszem i wobec iż drugi raz zestawu NOSRAM bym nie kupił, a już napewno w przypadku wilgotnego offroad-u... co innego do auta onroad... człowiek uczy się całe życie, a na końcu i tak jest niedouczony... Gensior - Wto Gru 22, 2009 7:59 am " />Napisz tylko jeszcze, jak tam reklamacja jak już coś wiadomo będzie. Ciekawy jestem czy wymienią regiel. tytus180 - Wto Gru 22, 2009 11:48 am " />Wszystko napiszę co i jak, jednak już jest pewne że będzie to długo trwało, bo okres świąteczny i potem nowy rok, tak więc pozostaje mi tylko czekać, a że to będzie ponoć wysyłane do niemiec, to może na wiosnę coś będę wiedział ... luke - Wto Gru 22, 2009 12:02 pm " /> ">Tez chyba kupię ten zestaw, jak dla mnie fajnie że nic nie trzeba w nim ustawiać, jak by co już wiem do kogo zgłaszać pytania Ja nierozumiem tego toku rozumowaia watek na kilka stron na poczatku odradzanie zestawu potem kolega jednak zakupil sciemnial ze jest zadowolony a zestaw niejechal jak powinien na koniec spalil sie i ktos jeszcze chce to kupowac ?? tytus180 - Wto Gru 22, 2009 9:03 pm " />przypominam, iż zadowolony byłem biorąc pod uwagę cenę... trzeba też brać pod uwagę moje niedoświadczenie... każdego dnia zdobywam nową wiedzę w tej dziedzinie, zaczynam powoli rozumować co jest dobre,a co do bani... przy tym zestawie bardzo dużo się nauczyłem, czy najechałem? raczej dzieliłem się moimi obserwacjami, chciałem być obiektywny wiec pisałem tak jak umiałem czy bym doradzał zakup? tak jeśli miałby służyć do zabawy w suche dni i pomieszczeniach zamknietych, coprawda woda nic mu złego nie robi, ale jednak może zepsuć zabawę... jedyne tylko co mnie zastanawia, to dlaczego się spalił po podpięciu szczotki... czyżby pamiętał ustawienia silnika bezszcztotkowego i sie źle zaprogramował? hmm... na pytanie czy bym go kupił raz jeszcze do mojego modelu, odp. brzmi nie...(rajcuje mnie błoto, kałuża, i wszystko inne po czym tylko da się jeżdzić) a temat został po to założony aby ktoś już potem wiedział czego sie można po nim spodziewać... bowiem w necie nic na jego temat nie znalazłem, nawet ciężko o jakieś zdjęcia dokładniejsze DENDE - Sob Lut 13, 2010 10:42 am " />Co z tego ze miales bezszczotke jak nie zalozyles nawet porzadnego pakietu i tak naprawde nie wiesz jaka mial moc ten silniczek.mam e-firka fluxa i wystarczy mu pakiet 2s lipo zeby robil wheele bez najmniejszego problemu.Mam rozumiec ze przesiadales sie z firebolta?Jeszcze jedna sprawa,nie wiem gdzie by trzeba bylo jezdzic na silniku 5,5t zeby go jakos opanowac.To nie ta klasa i nie te podzespoly.poza tym to 2wd i nadmiar mocy jest juz przy standard fluxie. BolFrank - Sob Lut 13, 2010 12:20 pm " /> ">poza tym to 2wd i nadmiar mocy jest juz przy standard fluxie. Dobrze wiedziec, planuje dokupic wlasnie zestaw warp 5700 + motiv do Blitz-a co o tym sadzici, warto ? tytus180 - Sob Lut 13, 2010 12:39 pm " />Tak, przesiadłem się z firebolta... co do pakietu, to absolutnie się zgadzam... pewnie dopiero na lipo pokazał by pazurki... czekam aż przyjdzie z reklamacji, i być może bedę miał okazję to sprawdzić Stacek - Sob Lut 13, 2010 12:54 pm " />No to podaj potem zdjątka tytus180 - Nie Lut 14, 2010 8:42 am " /> ">No to podaj potem zdjątka Stacek, to było odnośnie czego? Mateusz Betko - Nie Lut 14, 2010 8:58 am " />Chciałem jeszcze jednego posta dorzucić . Czytając opis tego silnika dowiedziałem się właśnie tego :Ekwiwalent szczotkowego silnika : 17 zwojowy .To słowa sprzedawcy . Więc dokonując tego zakupu można liczyć na osiągi gorsze niż ze standardowym Fireboltem . http://modele.sklep.pl/product_info.php ... bd625d6680 Tomek Lipert - Nie Lut 14, 2010 12:06 pm " />Osiągi będą znacznie lepsze na tym Nosramie. Mateusz Betko - Nie Lut 14, 2010 1:32 pm " />Właśnie piszę , że jeśli masz np. silnik 15t to osiągi mogą być nawet gorsze . tytus180 - Nie Lut 14, 2010 1:45 pm " />Jest zdecydowanie mocniejszy i szybszy niż FIREBOLT... niestety nie jestem do końca obiektywny, gdyż nie wiem jak np to porównać z SW,czy ezrunem... Stacek - Nie Lut 14, 2010 4:31 pm " /> ">No to podaj potem zdjątka Stacek, to było odnośnie czego? Odnośnie zamochodu z bezszczotką A co do silnika.Nosram będzie owiele szybszy .Mój kolega ma ezruna 13t i byl owiele szybszy niż firebolt Mateusz Betko - Nie Lut 14, 2010 7:25 pm " />Nie wiem jak jest w rzeczywistości bo nie miałem tego zestawu w rękach ale dziwi mnie to bo w modelarstwie nie słyszałem o zaniżaniu osiągów silnika , ale też wydaje mi się to dziwne . tytus180 - Nie Mar 21, 2010 7:09 pm " />Zgodnie z obietnicą, informuje iż zestaw NOSRAM 9,5T który został reklamowany, przeszedł pomyślnie proces reklamacji... trwało to tylko trzy miesiące, od początku mojego wysłania... masakra to mało powiedziane... ważne że zostało uznane... ale... nie ma nigdzie tych zestawów aby można było go dostać... brak we wszystkich magazynach... pozostał mi tylko zwrot gotówki... przyznam, iż pomimo jego wad (kabelek sensorowy) to brakuje mi jego... no ale cóż... jak coś to bedzie teraz zestaw FLUX od HPI... jednak narazie dopiero rozważam co kupić, co sprzedać i takie tam... Gensior - Nie Mar 21, 2010 8:06 pm " />No czas robi spore wrażenie:) Ale najważniejsze, że reklamacja uznana i kasa w błoto nie wywalona KiT - Nie Mar 21, 2010 8:06 pm " />no tak kupując produkt HPI masz szansę na błyskawiczną i rzeczową reklamację jakby co. tytus180 - Nie Mar 21, 2010 8:14 pm " /> w każdym razie nie życze nikomu takich procesów reklamacyjnych... jeśli chodzi o HPI, to słyszałem to i owo... kolorowo też nie jest Tolman - Czw Mar 25, 2010 9:10 pm " />Trochę odświeżę, bo ktoś tam pytał o filmiki z jazdy, dzisiaj byłem na torze i przy okazji zrobiłem kilka: NOSRAM BL COMBO Evil Power + Dragon 9,5t Pakiet NOSRAM 7,2 V 5000 mAh Filmik z wściekania się szatanem (bateria była już słaba) http://www.przeklej.pl/plik/wsciakanie-avi-00107136u7tb Tu bateria była jeszcze w miarę dobra http://www.przeklej.pl/plik/wypadki-avi-00107l2337tb Po obejrzeniu tych filmików sami stwierdzicie czy się opłaca i czy daje radę taki silnik. Pozdrawiam luke - Pią Mar 26, 2010 8:34 am " />Szczerze? Bez szalu... Tolman - Pią Mar 26, 2010 9:04 am " />nie jest to przecież jakiś super mocny silnik, cały komplet z reglem kosztuje tylko z 430zł i wiadomo że szału nie będzie. Ktoś prosił wcześniej o filmiki bo wahał się nad kupnem więc wstawiłem. luke - Pią Mar 26, 2010 9:29 am " />Za 500zl zlozylem gm100 i dr speed 3.5t. Spoko fajnie ze pokazales filmik chociaz mimo ze to tylko 9.5t to spodziewalem sie wiecej po 2wd bardzo mozliwe ze wina lezy tez po stronie pakietu jakis lipo/liion by poprawil dynamike albo jedna cele nimh w szereg dodac Gensior - Pią Mar 26, 2010 4:49 pm " />Szczerze mówiąc, to na filmiku nie wygląda, żeby model jeździł szybciej niż na standardowym Firebolcie z LiPolem 2s:) kubala13 - Pią Mar 26, 2010 7:24 pm " /> ">nie jest to przecież jakiś super mocny silnik, cały komplet z reglem kosztuje tylko z 430zł i wiadomo że szału nie będzie. Ktoś prosił wcześniej o filmiki bo wahał się nad kupnem więc wstawiłem. 430zł... Z tego co pamiętam z USA da radę za to ściągnąć SW Bender - Pią Mar 26, 2010 7:43 pm " />taaa.... przyganiał kocioł garnkowi kACPER RC - Pon Mar 29, 2010 3:31 pm " />Miałem Nosrama też kasę mi oddali ale zwykłą szczotkę rozkleiła się na dole. Hpi reklamowałem silnik warp 5700 (ukręciła się oska tam gdzie jest montowana zębatka)okres trwania gwary to od początku lutego do 30 marca bo dzisiaj wysłali i jeszcze kasę wybulili 22,50 za wysyłkę pobranie .Za Nosramem czekałem od grudnia 15 do 21l utego. Z gwarancją w Polsce to niech ich wszystkich.... Chyba, ze znacie firmę która wymienia od reki albo w przeciągu tyg? Wiem , że HPI tak robi ale trzeba trafić bo gwarancja byla uznana w przeciągu 1tyg ale czekali na głowną dostawę(jakby nie mógł producent wysłać z 3 silników im) więc dlatego tak długo moim zdaniem to gwarancja powinna przebiegać szybko i bezproblemowo max 2tyg. Jak już wspomniałem HPI ma dostawę wiec wkrótce nowe produkty pojawią się na www.hpi.pl/sklep tylko muszą produkty na stronkę wprowadzić. teraz kupiłem kumplowi nosrama 9,5t bo się pali do jazdy a myślę, że taki jeden z słabszych silników mu starczy chyba, że polecacie inny silnik w granicach 150 zł Stacek - Pon Mar 29, 2010 5:14 pm " />W tej granicy możesz wybrać inny silnik zależy do jakiego regla , nosram też mi się podobał jednak jak uslyszałem że nie można wpakować lipo 11,1v odwidzial mi się.Jest sensorowany ale to mi akurat nie przeszkadza.Znalazlem na stronce silnik 12t 5000kv (chyba) z reglem 75a firmy hsp,nowy combo 330zł a wydaje mi się że jest szybszy od tego firka ,wstawie zaraz filmik z jazdy tyle że to byl pierwszy dzienń i nie zdążylem polutowac pakietow w saddle pack i jezdziłem na normalnym przywiązanym sznurkiem xd To filmik sory że krótki i jakość slaba ale czy on jest wmiare szybki czy słaby http://www.youtube.com/watch?v=a4zAX95Dsa4 kubala13 - Pon Mar 29, 2010 6:32 pm " /> ">taaa.... przyganiał kocioł garnkowi Czemu, pisałem do p. Bartka niedawno i dobrzę mówię za zestaw SW wychodzi ok. 460zł Bender - Pon Mar 29, 2010 6:35 pm " />chodziło mi że są to zestawy z podobnej półki kACPER RC - Wto Mar 30, 2010 7:15 pm " />Dostane silnik jutro i napisze jak śmiga, a jak na razie to w lazerze zębatka odbiorcza sciera się jak papier toaletowy i jestem w kuty ma ktoś pomysł dlaczego albo moge kupić metal? I gdzie? Stacek - Wto Mar 30, 2010 7:39 pm " />Bo masz zly moduł w stradzie masz 46 a w lazeże zapewne 48 tak jak ja pozatym zębatki strady są slabe,ja kupiłem zębatke firmy edit na module 48 i 19t,jak narazie jest ok kACPER RC - Wto Mar 30, 2010 7:50 pm " />Nie bo kupiłem nowy odbiór i się zjechał to zamontowałem stary i kupiłem nowy atak a teraz zamówiłem nowy odbiór taki http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... od_id=4027 i atak http://www.rcwroblik.pl/Zebatka+atakuja ... 01,i2.html Stacek - Śro Mar 31, 2010 5:10 pm " />Według mnie jest to zły zetaw ale czas pokarze luke - Czw Kwi 01, 2010 7:38 am " />Nie czas pokaze tylko znowu zajedziesz odbior w lazerze odbior to 48p i taka zebatke atakujaca musisz kupic... kACPER RC - Pon Kwi 05, 2010 9:35 am " />Kupiłem atak http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... od_id=2725 i odbiór plastik taki jak wyżej podałem bo metalu nie ma luke - Pon Kwi 05, 2010 9:40 am " />Jakbys zalozyl metalowy atak to bys sie szybko z silnikiem pozegnal... Musi byc jakis bezpiecznik zebatka dobra chociaz sprawdzaj temp imo lepszy byaby 18-19T. kACPER RC - Pon Kwi 05, 2010 9:49 am " />Czyli powinno teraz na tych zębatkach chodzić tak? Bo już mam dosyć ciągłej zmiany i ciągle kasa na zębatkę. A z 20t nie ma problemu bo miałem w lazerze 22t i było z silnikiem ok taki letni był. luke - Wto Kwi 06, 2010 7:24 am " />Tak bedzie chodzic tylko dobrze ustaw silnik. kACPER RC - Wto Kwi 06, 2010 6:21 pm " />No to ok dzięki bardzo. |