ďťż
Zmiana kwarcy
fragles1801 - Śro Kwi 08, 2009 9:03 pm " />Witam serdecznie wszystkich i każdego z osobna Dla niektórych moje pytanie może wydać się trochę głupie, ale zaryzykuję Posiadam aparaturę 27MHz i zastanawiam się czy jeśli zmieniłbym kwarce np. na 30MHz to aparatura będzie nadawać i odbierać? Tak jak oglądałem nadajnik od środka to widziałem, że jest ona zrobiona na mikroprocesorze więc na moje oko raczej by mu to nie przeszkadzało, ale opinie pozostawiam fachowcą Z góry dzięi za odpowiedź. Tomasz Dolata - Śro Kwi 08, 2009 9:08 pm " />raczej nie, kwarc musi być 27.xxx mhz, pozatym niema kwarcy 30mhz (jedyne co widziałem to 35mhz u samolociarzy), pozatym, po co kombinować ? fragles1801 - Śro Kwi 08, 2009 9:23 pm " />Mój błąd, chodziło mi o 35 a nie wiem czemu 30 napisalem. Zapytałem z ciekawości, bo jak odpalam aparaturę to często mam zakłucenia i myślałem o zmianie częstotliwości właśnie przez zmianę tylko kwarcy. Możliwe, że to "śmiecie" z CB, bo nie zauważyłem żeby ktoś miał model w okolicy. Tomasz Dolata - Śro Kwi 08, 2009 9:26 pm " />27mhz i am to najgorsza możliwa opcja, 40 i 75mhz tak nie łapią zakłuceń luke - Śro Kwi 08, 2009 9:35 pm " />35mhz jest zarezerwowane dla lotnikow i niepowinienes uzywac tej czestotliwosci jesli nielatasz... fragles1801 - Śro Kwi 08, 2009 9:43 pm " />Czyli jednym słowem wypada zmienić całą aparaturę? Nie chąc zakładać nowego tematu, mam jeszcze jedno pytanie, tyczy się ono serwa skrętu. Wyglądo to mniej więcej tak: serwo normalnie reaguje na pilota, lekkie wychylenie, całkowite, szybka i wolna zmiana kierunku. Czasami potrafi się zaciąć, wtedy muszę lekko ruszyć kołami i działa znowu. Zamieniałem serw miejscami w aparaturze i ciągle to jedno się "zawieszało". Co to może być? Draxan - Śro Kwi 08, 2009 11:22 pm " />pewnie to co w jednym z moich serw, szczotki silnika sie starly/spalily i silnik przez to nieraz nie moze wystartowac. fragles1801 - Czw Kwi 09, 2009 6:33 pm " />Gdieś obiło mi się o uszy o tych szczotkach, ale żeby po niecałym litrze paliwa poszły szczotki? |