ďťż
Nowy Challenge 2006




Krzysztof Antoniak - Wto Mar 07, 2006 8:58 pm
" />- Chcą organizować imprezy - ŹLE
- Nie chcą organizować imprez - TEŻ ŹLE
- Nie chcą dawać nagród - ZUPEŁNIE ŹLE
- Chcą dawać zawodnikom swojego teamu - ZŁE, NIEMORALNE I NIEPRORODZINNE

Informacja dla osób które chcą jeździć w Challenge'u:
Do zobaczenia na pierwszych zawodach z cyklu. Ja tradycyjnie będę.




Tomasz Ostrowski - Wto Mar 07, 2006 10:07 pm
" />Przepraszam, nie mam zdrowia czytać tych ośmiu ekranów.
Czy ktoś może mi powiedzieć kiedy będę pierwsze zawody, jakimi modelami można startować i gdzie?



Piotr Augustynowicz - Wto Mar 07, 2006 10:54 pm
" />Tutaj zamieściłem nieoficjalne dane:

Kalendarz:
http://strony.aster.pl/rcbziom/zawody/kalendarz/index.html

Przepisy z zeszłego sezonu:
http://strony.aster.pl/rcbziom/zawody/przepisy/index.html



Tomasz Ostrowski - Wto Mar 07, 2006 11:02 pm
" />
">Tutaj zamieściłem nieoficjalne dane:

Kalendarz:
http://strony.aster.pl/rcbziom/zawody/kalendarz/index.html

Przepisy z zeszłego sezonu:
http://strony.aster.pl/rcbziom/zawody/przepisy/index.html


dzięki serdeczne, może uda się na kilka wybrać




Jan Matukin - Śro Mar 08, 2006 12:16 am
" />
">...nie jest sprawą SĘDZIEGO mieszanie sie w te sprawy. Jest Pan sędzia a równiez przewodniczącym kolegium sędziowskiego...
Jak zwykle gotów jest Pan obrazić każdego, kto nie jest z Panem. Jak widać nie jest już nam razem po drodze.
Nie wie Pan, że we wszystkich sekcjach, zarządach czy gdziekolwiek co związane jest z ruchem modelarskim są zawodnicy/modelarze, działający społecznie i pełniący funkcje, nawet sedziego. Przypomnę braci Brecklinghaus'ów i Michaela Dahm'a z Niemiec, zawodników i działaczy NAVIGI.
Tak jak Pan jako zawodnik, mam prawo jako członek zarządu sekcji i modelarz zabierać głos w każdej sprawie interesującej każdego modelarza.
Nic nie upoważnia Pana do decydowania o aktywnym uczestnictwie w dyskusji o modelarstwie kogokolwiek bez względu na pełnioną funkcję - czasy reglamentacji dawno sie skończyły. Jeśli jednak uważa Pan inaczej, to jako ADMINISTRATOR forum powinien zablokować mi dostęp do niego.
Pomimo ostatecznego rozejścia się naszych dróg nie zamierzam Pana obrażać ani też nie oczekuję kolejnych inwektyw bo nie mają one nic wspólnego z kulturą.
I na zakończenie "naszej znajomości" - prosze nie obrażać mnie kojarząc z LOK-iem - z tą instytucją nie mam nic wspólnego - nie jestem jej etatowym pracownikiem i nie biore żadnej KASY bo działam społecznie - nie jest ona dla mnie taka ważna jak dla Pana.
I żeby nie nadużywać Pańskiej cierpliwości - proszę zwrócić uwagę na informator o najbliższym Tarnowie i kto go organizuje oraz do tematu o tych zawodach - tam już zaczął się wg Pańskiego słownictwa "dym" - organizatorowi właśnie przesłoniła oczy KASA - czy to jest wychowawcze w instytucji zwanej Pałacem Młodzieży? - on przecież nie jest podstrukturą LOK-u.



Jacek Żurek - Śro Mar 08, 2006 12:39 am
" />Panowie Marek i Janek

Proponuje fajke pokoju.
Co wy na to??

Może być nabita zieleniną

pozdr.
Jacek



Jan Matukin - Śro Mar 08, 2006 1:53 am
" />
">Panowie Marek i Janek
Proponuje fajke pokoju.
Co wy na to??
Może być nabita zieleniną
pozdr.
Jacek

Nie jest to już możliwe - słów na wiatr nie rzucam - mój przeciwnik nie pali - co najwyżej mosty, które kiedyś nas łączyły - w tym jest lepszy ode mnie.
Nie zabiegaj z mediacjami.



Wiesław Groszkowski - Śro Mar 08, 2006 6:37 am
" />Zastanawiam sie jaka RADOSC Pan Panie Janku ,chyba komus sprawia piszac te słowa .Wydaje mi sie ,ze Padliscie jako ofiary pewnych rozgrywek .Przemyslałem to wszystko i wy rowniez pomyslcie niemusicie sie godzic ,ale ............
Ktos ,cos osiaga .Szkoda
Pozdrawiam



Marek Kusiakiewicz - Śro Mar 08, 2006 6:46 am
" />Panie Janku,

Nie obraziłem Pana w ŻANYM poście i ze smutkiem czytam to co jest w Pana poście dotyczącym mojej osoby.

W swoim poście wyraziłem TYLKO mój punkt widzenia. Zacytował Pan tylko wyrywek tego co napisałem a ten wyrywek jest diametralnie różny od tego co w poście było a mianowicie:

Myslę - i tutaj bez urazy - że nie jest sprawą SĘDZIEGO mieszanie sie w te sprawy. Jest Pan sędzia a równiez przewodniczącym kolegium sędziowskiego. Rozumiem że chce Pan pomóc w ułożeniu ostatecznego kształtu kalendarza zawodów.

Nie twierdze w żadnym poście że jest nam nie po drodze.

Czy kasa przesłąnia mi oczy? Jako organizator 7 imprez w tym roku w Kłodzku a dojdą jeszcze 2-3 poza kalendarzem martwię sie każdego dnia skąd znaleźć pieniądze na ich organizowanie. Można powiedziec - po co tyle imprez jak nie wiadomo skąd mieć kasę an ich organizowanie? Część pieniędzy już jest w postaci unijnej dotacji w zapanowanym projekcie (kolejnym). Imprez mnogość - bo lubie je robic chociaż jestem po każdej z nich zrąbany jak koń po westernie Ale nagrodą jest dla mnie sama impreza i ludzie którzy na niej się zjawią.

Ja też nie biorę kasy za to co robię.

Myślę że możemy na spokojnie porozmawiać w Tarnowie zanim sprawy nie zajdą już tak daleko że żadna rozmowa nie będzie w stanie zmienić sytuacji.



Zaremba Lesław - Śro Mar 08, 2006 6:50 am
" />
">I na zakończenie "naszej znajomości" - prosze nie obrażać mnie kojarząc z LOK-iem - z tą instytucją nie mam nic wspólnego -

Czy przynależność lub jakiekolwiek związki z LOK są czymś niegodnym skoro to obraza...
Co na to P.Goś i P.Piesio obrońcy LOK oraz cała rzesza zawodników z dumnie wykupionymi licencjami....
Czy nie wypada bywać na LOK-owskich imprezach?
Czas leci i zmiany następują tak szybko,że nienadążamy za nimi,raz dla Pana LOK jest cacy raz be.
Z Markiem proponuję pojedynek na torze,wszak licencja czeka...



Jacek Żurek - Śro Mar 08, 2006 10:19 am
" />
">Panowie Marek i Janek
Proponuje fajke pokoju.
Co wy na to??
Może być nabita zieleniną
pozdr.
Jacek

Nie jest to już możliwe - słów na wiatr nie rzucam - mój przeciwnik nie pali - co najwyżej mosty, które kiedyś nas łączyły - w tym jest lepszy ode mnie.
Nie zabiegaj z mediacjami.

No to albo się pogodzicie albo BAN



Robert Goś - Śro Mar 08, 2006 10:46 am
" />
">I na zakończenie "naszej znajomości" - prosze nie obrażać mnie kojarząc z LOK-iem - z tą instytucją nie mam nic wspólnego -

Czy przynależność lub jakiekolwiek związki z LOK są czymś niegodnym skoro to obraza...
Co na to P.Goś i P.Piesio obrońcy LOK oraz cała rzesza zawodników z dumnie wykupionymi licencjami....
Czy nie wypada bywać na LOK-owskich imprezach?

Witam p. Lesławie.

Niestety zacytował Pan tylko część wypowiedzi Jana. W pozostałej cżęści Jan pisze, że NIE JEST ETATOWYM PRACOWNIKIEM LOK- u i zapewne do tego odnisi się cytowana przez Pana Jego wypowiedź.

Czy wypada być na LOK-owskich imprezach? O ile pamiętam w tegorocznym sezonie halowym , był Pan na wszystkich i tym odpowiedział Pan sobie na zadane przez Siebie pytanie.

Pozdrawiam

Robert Goś



Zaremba Lesław - Śro Mar 08, 2006 11:09 am
" />Prosze przeczytać słowa Pana Janka dokładnie "kojarzenie jego osoby z LOK jest dla niego obrażliwe"i ja poprostu zastanawiam się czy coś się zmieniło i nie wypada być kojarzonym z LOK?
Ale Pan Janek będzie "obrażany" na każdych zawodach bo korzysta z AMB LOK-u,przyrządu do badania silników no i z drukarki.
Jak np.moja droga się rozejdzie z P.Jankiem to po co na zawody jeżdzić?

Ps.Ja za przeproszeniem Pana też kojarzę z LOK.



HPI Polska - Śro Mar 08, 2006 1:28 pm
" />...dwa razy napisałem to samo - sory



HPI Polska - Śro Mar 08, 2006 1:29 pm
" />Aktualny kalendarz :
01/02-04-2006 - Łódź - Zgierz Malinka
08/09-04-2006 – Wcześniej poinformowałem ze prowadzimy rozmowy na temat imprezy halowej w Warszawie. Ze względów organizacyjnych i bezpieczeństwa zarząd obiektu hali w Wa-wie nie wyraził zgody na zawody modeli spalinowych. Niewątpliwie na ta decyzję ma wpływ zaostrzenie względów bezpieczeństwa na wszystkich obiektach halowych po tragedii w Katowicach.
W tym terminie zaangażujemy się we wsparcie propozycji Marka Kusiakiewicza i zawodów klas Micro w Kłodzku.
01-05-2006 - Warszawa - plener
27/28-05-2006 - Łódź - Zgierz Malinka - plener
17/18-06-2006 - Piła lub Żnin - plener
Lipiec – na razie wolny, ale nie wykluczamy jakiejś imprezy?
19/20-08-2006 - Kłodzko
16/17-09-2006 - Warszawa
23/24-09-2006 - Poznań - Murowana Goślina



HPI Polska - Czw Mar 09, 2006 4:50 pm
" />Na dzisiejszym spotkaniu omówiliśmy temat przepisów technicznych i sportowych.
Zasadniczo nie widzimy powodów, aby ingerować w przepisy klas off-road obowiązujące w MP.

Różnice w przepisach Technicznych:

1. Klasa Monster – IC8MT Standard
a. Bez zmian
2. Klasa Truggy – IC8MT Open
a. Bez zmian
3. Dodatkowa Klasa – Truck IC10T/MT
a. Jest to nowa klasa dla modeli samochodów terenowych w skali 1:10 z napędem spalinowym.
b. W jednej klasie dopuszczamy modele Buggy i Truggy o pojemności silnika do 3 ccm
c. Pozostałe wymiary ograniczone są zgodnie z proporcjami, jakie stosowane sa w modelach skali 1:10.
4. Klasa Buggy – IC8T
a. Modele klasyfikowane jako Buggy mogą posiadać jeden silnik spalinowy o pojemności skokowej do 3,5 ccm. Sędzia główny po zapoznaniu się ze specyfikacja techniczna ma prawo dopuścić silnik o większej pojemności (zasada dotyczy głównie modeli RTR wyposażonych w większy silnik, ale o mocy i max prędkościach obrotowych porównywalnych do silników 3,5 ccm).
b. Reszta bez zmian

5. Dopuszczamy możliwość stworzenia innych klas dla modeli firm partnerskich.
6. Dla modeli terenowych z napędem elektrycznym w skali 1;10 i 1:18 przewidujemy organizację imprez halowych.

Różnice w przepisach Sportowych:

1. Czas trwania wyścigu eliminacyjnego 5 min
2. Czas trwania wyścigu finałowego 15 min
3. Grupy startowe składają się z ilości od 4 - 6 modeli
4. Zarówno w eliminacjach jak i finałach obowiązuje start równoległy z jednej linii.
5. Nie stosujemy podziału na pod finały. Wszyscy zawodnicy jeżdżą taka samą ilość eliminacji i biegów finałowych. O zwycięstwie decyduje najlepszy wynik z biegów finałowych.
6. Dopuszczamy tory o innej nawierzchni niż gruntowa.
7. Do punktacji generalnej liczone są wyniki z 4 najlepszych z eliminacji.
8. Nie wymagamy posiadania licencji sportowych.
9. Szczegółowe przepisy opublikujemy wciągu tygodnia.
10. Propozycję udziału i współ organizacji cyklu zawodów przedstawiono firmom (alfabetycznie): Ata, Defena, Hpi, Ofna, Proxima, Traxxas. Szczegółowe ustalenia postaramy się zamknąć w ciągu najbliższego tygodnia.
Zapraszamy do współpracy również innych zainteresowanych dystrybutorów.



Stanisław Białowąs - Czw Mar 09, 2006 5:05 pm
" />Czy może pan napisać jakie imprezy są dla on-road
PS.A czy Xray-em bede mógł startowąć w 1/18 Std



Krzysztof Antoniak - Czw Mar 09, 2006 7:42 pm
" />
">Czy może pan napisać jakie imprezy są dla on-road
PS.A czy Xray-em bede mógł startowąć w 1/18 Std

On-road będzie halowy (przynajmniej elektryki).
Latem lepiej korzystać ze słońca i bawić się offroadem



Jan Matukin - Pią Mar 10, 2006 10:29 am
" />Zmieniłem na prośbę zainteresowanej osoby.



Krzysztof Antoniak - Pią Mar 10, 2006 11:03 am
" />Na rynku pojawiło się wiele modeli RTR z większym silnikiem niż dopuszcza klasa IC8T.

Nie widzę powodu, aby pozbawiać ich użytkowników możliwości startu i udziału w naszych zawodach.

Paradoks polega na tym, że pomimo większej pojemności silnika jego moc jak i maksymalne prędkości obrotowe nie są wyższe lub bardzo porównywalne do silników zawodniczych 3,5 stosowanych w tej klasie. Porównuję tu watości katalogowe - pomijam aspekt dodatkowej modyfikacji silników.

Dobrze by było aby wiodąca organizacja również zauważyła taką potrzebę.



Krzysztof Antoniak - Pią Mar 10, 2006 3:48 pm
" />W poniższych linkach znajdziecie pełne teksty propozycji przepisów.
W razie uwag proszę o informację na prv.
Przepisy techniczne
Przepisy sportowe

Proponuje przeczytać te przepisy i brać się za "remonty" maszyn.



Michał Bugajski - Pią Mar 10, 2006 3:56 pm
" />
">W poniższych linkach znajdziecie pełne teksty propozycji przepisów.
W razie uwag proszę o informację na prv.
Przepisy techniczne
Przepisy sportowe

Proponuje przeczytać te przepisy i brać się za "remonty" maszyn.


przepisy wymagaja wielu dopracowań np:
1.3. W finale Mistrzostw HPI Challenge nie ograniczamy limitu zawodników i nie stosujemy podziału na grupy wiekowe w klasie.
1.4. W finale Mistrzostw Polski biorą udział wyłącznie zawodnicy, którzy uczestniczyli w zawodach eliminacyjnych i uzyskali punkty, odpowiednie do limitu zawodników.

a w przepisach dotyczacych modeli IC-8T jezeli chodzi o bak to dajcie wejcej, bo zdarza sie ze niektroe buggy RTR maja baki 135-145ccm

i jeszcze kilka jest takich rzeczy, a tak pozatym to przepisy przypominaja LOKowskie



Jan Matukin - Pią Mar 10, 2006 3:57 pm
" />Proponuję wspólne ustalenia - z uwagi na to, że w związku ze wzrostem zainteresowania klasą IC-8T i poziomem zawodników, wypadałoby wytypować na przyszły sezon kadrę zawodników na ME.



Michał Karpiński - Pią Mar 10, 2006 4:27 pm
" />
">Proponuję wspólne ustalenia - z uwagi na to, że w związku ze wzrostem zainteresowania klasą IC-8T i poziomem zawodników, wypadałoby wytypować na przyszły sezon kadrę zawodników na ME.

Witam

Proszę, widzę że dyskusja jest już na odpowiednim poziomie, bez zbędnego wytykania sobie wad, jestem miło zaskoczony. Prosze o wzięcie pod uwagę tych propoycji pana Janka myślę że może z tego połączenia wspólnych pomysłów wyjść naprawde coś dobrego.



Jacek Żurek - Pią Mar 10, 2006 5:41 pm
" />
">W poniższych linkach znajdziecie pełne teksty propozycji przepisów.
W razie uwag proszę o informację na prv.
Przepisy techniczne
Przepisy sportowe

Proponuje przeczytać te przepisy i brać się za "remonty" maszyn.


przepisy wymagaja wielu dopracowań np:
1.3. W finale Mistrzostw HPI Challenge nie ograniczamy limitu zawodników i nie stosujemy podziału na grupy wiekowe w klasie.
1.4. W finale Mistrzostw Polski biorą udział wyłącznie zawodnicy, którzy uczestniczyli w zawodach eliminacyjnych i uzyskali punkty, odpowiednie do limitu zawodników.

a w przepisach dotyczacych modeli IC-8T jezeli chodzi o bak to dajcie wejcej, bo zdarza sie ze niektroe buggy RTR maja baki 135-145ccm

i jeszcze kilka jest takich rzeczy, a tak pozatym to przepisy przypominaja LOKowskie

No No No
pierwsze słyszę aby w PL sprawdzać pojemność zbiorników
Dobre

Ciekaw jestem jak to będzie wyglądało



Michał Bugajski - Pią Mar 10, 2006 5:44 pm
" />
">No No No
pierwsze słyszę aby w PL sprawdzać pojemność zbiorników
Dobre

Ciekaw jestem jak to będzie wyglądało


to sa chyba przepisy dostosowywane do modeli, a nie model do przepisów..... wiec...

w PL mało co sie przepisów przestrzega, ale nie o tym jest watek...



Jacek Żurek - Pią Mar 10, 2006 5:46 pm
" />
">Proponuję wspólne ustalenia - z uwagi na to, że w związku ze wzrostem zainteresowania klasą IC-8T i poziomem zawodników, wypadałoby wytypować na przyszły sezon kadrę zawodników na ME.

Witam

Proszę, widzę że dyskusja jest już na odpowiednim poziomie, bez zbędnego wytykania sobie wad, jestem miło zaskoczony. Prosze o wzięcie pod uwagę tych propoycji pana Janka myślę że może z tego połączenia wspólnych pomysłów wyjść naprawde coś dobrego.

Jeżeli przepisy będą takie same jak LOK (czytaj EFRA, IFMAR)
to HPI Challenge będzie konkurencja-alternatywą dla zawodów LOK,PKMS

pytanie jest zasadnicze, czy zostaną dopuszczone modele konkurencyjnych firm ??
z tego co zrozumialem to tak
i tu nasuwa mi się od razu pewna myśl, co w przypadku kiedy zawody MT wygra np. model TEAM LOSI



Jacek Żurek - Pią Mar 10, 2006 5:48 pm
" />
">No No No
pierwsze słyszę aby w PL sprawdzać pojemność zbiorników
Dobre

Ciekaw jestem jak to będzie wyglądało


to sa chyba przepisy dostosowywane do modeli, a nie model do przepisów..... wiec...

w PL mało co sie przepisów przestrzega, ale nie o tym jest watek...

jeżeli przepisy do modeli to sugruje podział:

on-road - spalinowy
on-road - elektryczny
off-road - spalinowy
off-road - elekryczny

pojemność, gabaryty (skala) , budowa techniczna bez znaczenia

kto co ma to startuje

Pozdr.



Olaf Kuziemka - Pią Mar 10, 2006 5:55 pm
" />To może skoro Panowie tak sobie mile rozmawiają, to pozwolę sobie tak na chwileczkę zmienić temat i zapytam, kiedy będzie jakiś informator co do I eliminacji??.
Do zawodów pozostało niewiele, więc może jakieś bliższe dane otrzyamy.
Pozdro FOR ALL

P.S. A teraz Panowie mogą już kontynuowac wątek.



Wojciech Forysiak - Pią Mar 10, 2006 6:17 pm
" />
">I tu nasuwa mi się od razu pewna myśl, co w przypadku kiedy zawody MT wygra np. model TEAM LOSI

Pragnę zauważyć, że bardzo dobry przykład Pan podał
Akurat tak się składa, że będę startował w barwach Ofny i w razie ewentualnej wygranej nagrody dostanę... ale dziękuję za troskę

Do zobaczenia na zawodach

Pozdrawiam



Jacek Żurek - Pią Mar 10, 2006 6:47 pm
" />
">I tu nasuwa mi się od razu pewna myśl, co w przypadku kiedy zawody MT wygra np. model TEAM LOSI

Pragnę zauważyć, że bardzo dobry przykład Pan podał
Akurat tak się składa, że będę startował w barwach Ofny i w razie ewentualnej wygranej nagrody dostanę... ale dziękuję za troskę

Do zobaczenia na zawodach

Pozdrawiam

Pragnę zauważyć, że też posiadam model OFNA

wersja HYPER 7 PCR PBS

pozdrawiam

p.s.
nagrody mnie nie interesują, bardziej interesuje mnie co będzie jeżeli podwozia konkurencyjnych firm będą zajmowały czołowe miejsca (wcale nie mówie tu o Tamiya)



Anonymous - Pią Mar 10, 2006 7:05 pm
" />Pragne zuważyć że chyba mówicie o startach w zawodach tylko ne wiem w których .Fajnie jest karewana jedzie dalej. a może zaczczne wymieniać jakie to wspaniałe modełe wykonaliśmy w naszym klubie i gdzie będziemy startować jak tylko tylko musimy znależć kase.



Jan Matukin - Pią Mar 10, 2006 7:10 pm
" />
">...Przepisy techniczne...
W Waszych przepisach MT Standard, podobnie jak w naszych, jest ograniczenie pojemności zbiornika do 175 ccm.
Najnowsze LST2 ma zbiornik 220 ccm - pojawi się sporo tych modeli w sezonie 2006 - w mojej gablocie taki juz stoi.
Na zawodach w BC rozmawiałem z rcbziomami o LST2 i podniosłem kwestię większych zbiorników w LST2.
Po kilku dniach otrzymałem odpowiedź by rozmiar zbiorników na ten sezon pozostawić bez zmian, ponieważ część osób mogła już zainwestować w modele.
Padła też sugestia by w przyszłym sezonie podział był następujący:
- small block 150cc (bo taki jest największy seryjnie produkowany w tej klasie), lub 175 – tak jak jest dotychczas,
- big bock 220cc, żeby LST2 mogło startować.
Z uwagi na to, że zawodnicy chcą startować w imprezach różnych organizatorów, istnieje potrzeba ujednolicenia i w tej kwestii stanowiska.
W ubiegłym roku, kiedy były redagowane przepisy MT i zatwierdzono je, nastąpiła zmiana w przepisach ROAR i RCPRO Series (które zawodnicy proponowali wykorzystać), eliminująca limit pojemności zbiorników w obu podklasach MT 1:8.



Jacek Żurek - Pią Mar 10, 2006 7:27 pm
" />
">Pragne zuważyć że chyba mówicie o startach w zawodach tylko ne wiem w których .Fajnie jest karewana jedzie dalej. a może zaczczne wymieniać jakie to wspaniałe modełe wykonaliśmy w naszym klubie i gdzie będziemy startować jak tylko tylko musimy znależć kase.

Rozmowa dotyczy organizacji imprez HPI.

dziękuję



Michał Karpiński - Pią Mar 10, 2006 7:54 pm
" />
">
p.s.
nagrody mnie nie interesują, bardziej interesuje mnie co będzie jeżeli podwozia konkurencyjnych firm będą zajmowały czołowe miejsca (wcale nie mówie tu o Tamiya)


A co myślisz że zawsze będziesz wygrywał? nie wiesz jeszcze jakie firmy wchodzą w skład tej imprezy która nazywa się CHELENGE 2006 a mówisz że konkurencja wygra, jeśli wejdzie OFNA to raczej nie chciałbyś aby konkureancja była silniejsza.



Jacek Ochociński - Pią Mar 10, 2006 8:01 pm
" />
">...bardziej interesuje mnie co będzie jeżeli podwozia konkurencyjnych firm będą zajmowały czołowe miejsca...
to jest niemożliwe, zawsze wygrają modele tej jedynie słusznej firmy - jak nie da się konkurencji rozbić w finale, to się ją zdyskwalifikuje po jego zakończeniu.



Anonymous - Pią Mar 10, 2006 8:13 pm
" />Panie Jacku Brawo ale Pan jest odważny.Czy Pana firma Xrej będzie organizować jakieś zawody bo za chwile zabraknie kalendarza.Mimo naszych niedomień serdecznie Pana oraz syna serdecznie pozdrawiam.



Jacek Żurek - Pią Mar 10, 2006 9:43 pm
" />
">
p.s.
nagrody mnie nie interesują, bardziej interesuje mnie co będzie jeżeli podwozia konkurencyjnych firm będą zajmowały czołowe miejsca (wcale nie mówie tu o Tamiya)


A co myślisz że zawsze będziesz wygrywał? nie wiesz jeszcze jakie firmy wchodzą w skład tej imprezy która nazywa się CHELENGE 2006 a mówisz że konkurencja wygra, jeśli wejdzie OFNA to raczej nie chciałbyś aby konkureancja była silniejsza.

do wygrywania sa inni
ja jestem za stary

poki co przygladam sie w jakim kierunku idzie organizacja
zanim przygotuje swoją rekomendacje dotczącą udziału ATA w challenge musze poznac zady i walety tego cyklu imprez

p.s.
na forum reprezentuje interesy importera Tamiya
prywatnie posiadam jeszcze ze starych czasow model OFNA
jako Mistrz Polski startowałem przez wiele lat na modelach HPI, byla to jedyna dobra i dostepna konstrukcja. Teraz jest w czym wybierac



Jacek Żurek - Pią Mar 10, 2006 9:46 pm
" />
">...bardziej interesuje mnie co będzie jeżeli podwozia konkurencyjnych firm będą zajmowały czołowe miejsca...
to jest niemożliwe, zawsze wygrają modele tej jedynie słusznej firmy - jak nie da się konkurencji rozbić w finale, to się ją zdyskwalifikuje po jego zakończeniu.

Jacek

powiedziałeś coś czego bałem się powiedzieć publicznie

czy obawiasz się że wasze auta bedną dyskfalifikowane ??

thx



Jacek Ochociński - Pią Mar 10, 2006 10:06 pm
" />
">Panie Jacku Brawo ale Pan jest odważny
odważny, Panie Zbyszku, to był JEREMI, zginął rok temu właśnie dlatego (pamięta Pan dzień przed jego śmiercią? - ja pamiętam)


">...Czy Pana firma Xrej będzie organizować jakieś zawody bo za chwile zabraknie kalendarza...

Moja firma od 15 lat nazywa się PROXIMA.
Tak, właśnie dziś po południu umieściłem na forum informację, że Proxima wspólnie Virtual Racing Industries organizuje Mistrzostwa Polski - dla nas kalendarza nie braknie - zawody będą od wtorku do czwartku co miesiąc - nie ma więc kolizji z żadnymi innymi zawodami organizowanymi w naszym pięknym Kraju, sprzedajemy własne licencje na udział w zawodach, o wyniku decydują wyłącznie umiejętności zawodnika, zresztą wystarczy poczytać na www.rcracing.pl

Właścicielem firmy Xray jest Pan Hudy, nie ja, nad czym bardzo ubolewam.


">...Mimo naszych niedomień serdecznie Pana oraz syna serdecznie pozdrawiam...
serdecznie dziękuję za pozdrowienia, obaj mamy się świetnie;

cóż - może znowu zostanę posądzony o plagiat, ale jest takie powiedzenie - "uderz w stół..." - czyżby występował Pan teraz jako rzecznik "jedynie słusznej firmy"?



Krzysztof Antoniak - Pią Mar 10, 2006 10:34 pm
" />
">...bardziej interesuje mnie co będzie jeżeli podwozia konkurencyjnych firm będą zajmowały czołowe miejsca...
to jest niemożliwe, zawsze wygrają modele tej jedynie słusznej firmy - jak nie da się konkurencji rozbić w finale, to się ją zdyskwalifikuje po jego zakończeniu.
Panie Jacku nieładnie. Temat się uspokoił i wrócił na właściwe tory a ja znowu wietrzę ferment.

Dla zainteresowanych - omawiany cykl imprez nie będzie pracował pod szyldem HPI Challenge ale pod nazwą niezależną od producentów/dystrybutorów.

Wcześniej była złożona propozycja współdziałania. Wiedział o tym każdy czytający to forum.


">
...czy obawiasz się że wasze auta bedną dyskfalifikowane ??...


A czy np. Janusz jeżdzący w poprzednim cyklu TNX-em był dyskfalifikowany?



Jacek Żurek - Pią Mar 10, 2006 10:43 pm
" />Chyba nie był.

Moje pytanie jest poważne i wcale nie ma tu ironii.

Wydaje mi się, że najlepszym sprawdzianem czy wszyscy będą równo traktowani będzie jak przyjade na zawody i wystartuje.

Póki co dystrybutor Tamiya został zaatakowany na forum wiec moje przypuszczenia mają uzasadnione podłoze.

dziękuje za odpowiedz



Jacek Ochociński - Pią Mar 10, 2006 10:46 pm
" />...



Krzysztof Antoniak - Pią Mar 10, 2006 10:50 pm
" />Nie był na pewno.

Moja propozycja - dajmy spokój przepychankom. Do niczego to nie prowadzi. Wróćmy lepiej do dyskusji o przepisach.



Jan Matukin - Sob Mar 11, 2006 1:18 am
" />
">...Wróćmy lepiej do dyskusji o przepisach.
Moje dwa posty na poprzedniej stronie czekają. Podtrzymuję z nich wszystko, przede wszystkim usunięcie zapisu "Sędzia główny po zapoznaniu się ze specyfikacja techniczna ma prawo dopuścić silnik o większej pojemności", bo będzie to główny "gwóźdź" dyskusji w czasie zawodów - sędziego czeka więc kapiel ale już w czym innym.
Ponadto w przepisach technicznych nie ma nic o ilości nitrometanu w paliwie. Do każdego alkoholu musi być "utrwalacz", rozumiem więc, że na zawodach organizowanych "pod innym już szyldem niż %$#" można lać ile "wlezie".
Natomiast w przepisach sportowych kuriozalny jest zapis "Ustalenia takie ogłaszane są po nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem kolejnej imprezy eliminacyjnej, w której mają one obowiązywać" - z czego wynika, że de facto organizator w zależności od rozwijającej się sytuacji, na przykład na niekorzyść modeli firmy %$#, będzie "kombinował" - to po pierwsze, a po drugie - zawodnik nie będzie w stanie na bieżąco w takim terminie dopasowywać się do zmiennych decyzji organizatora - nawet z potężnym katarem da się wyczuć, że "coś" jest na rzeczy czyli śmierdzi.
W przepisach naszych zapis w tej materii jest jasny - na miesiąc przed sezonem zawodnicy wiedzą na jakim wózku (modelu) jadą. Również nie ma w nich zakazu od 2006 roku by zawodnik mógł w sytuacji powtórzonego biegu, wymienić np. opony lub fragment modelu, jeśli uległ uszkodzeniu w kolizji po starcie.
Natomiast zapis w Waszych przepisach sportowych - "W przypadku braku wymienionej powyżej ilości sędziów zawody może sędziować min. 1 osoba przy pomocy organizatora" - może być zakwestionowany przez zawodników.
Taka alternatywa, gdzie wcześniej wymienia się 4 sędziów oraz zapis z 14-dniowym terminem możliwości zmian przepisów przed każdymi zawodami eliminacyjnymi już w trakcie sezonu, a także dowolność w decyzji sędziego o silniku w klasie IC-8T, dają niezbyt jasny kontekst imprez - chyba, że chodzi o stronę komercyjna a nie sportową - bo tych dwóch naraz nie da się pogodzić.



Paweł Lipinski - Sob Mar 11, 2006 1:39 am
" />
">[
do wygrywania sa inni
ja jestem za stary


Jacuś co Ty opowiadasz czołowka europejska w klasie buggy to goscie miedzy 30-35 rokiem życia
W on-roadach tyllko Collari kolekcjonuje tytuły od "pieluchy " ale pozostała 9 z WC w Messynie to tez goscie po 30-ce nie widziałem zadnego młokosa
To jest oczywiscie Artysta reszta to Rzemieślnicy którzy doszli do wyników cieżką praca
Przeglądałem ostatnio strone Kaila i obejrzałem wyniki z wszystkich mistrzostw swiata i europy od 98 roku .Aktualny mistrz Europy w Dtm-ach Teemu Leino pare lat temu nie miescił sie w pierwszej 50-tce a teraz
Trening czyni mistrzem

Pamietaj "Jeśli zakładasz,że coś może sie nie udac to napewno sie nie uda " Prawo Murphiego
Sprawdziłem to prawo na sobie .Kiedy w 2003 roku zmarł mi Ojciec-najukochańsza Osoba w moim zyciu byłem załamany, totalnie rozbity i wtedy przypomniałem sobie Jego słowa "Rób w życiu to co sprawia Ci najwiekszą przyjemnosć". Wtedy postanowiłem wrócić do modelarstwa .Z jednej strony to był szalony pomysł przeciez 8 lat przerwy to wiecznosc w tym sporcie , tez miałem dylemat czy warto ,czy nie jestem za stary ,moze odpuscic sobie i nie kompromitowc sie przed młodszymi .Ale trenowałem i trenowałem i ani razu nie przeszła mi mysl zeby sie poddać a kiedy pierwszy raz stanąłem na najwyższym stopniu podium nieżałowałem podjetego ryzyka . Złośliwi powiedzą ze w 2004 roku wystartowało tylko 6 prawda ale zawsze mogłem być ostatni. Nie chcesz jeszcze choc raz doznac doznac tego uczucia (przy którym orgazm to pestka) jak odbierasz puchar i dyplom z numerem 1 ??
Nie wierze
Ja nie scigam sie dla nagród (oczywiscie jest miło) ale zeby Sobie coś udowodnic
Co??
Że nie jestem za stary zeby wygrywać ale zeby wygrywac trzeba w siebie uwierzyc
Zycze Ci tego w nadchodzącym sezonie Off-road 2006
Pozdrawiam



Jacek Ochociński - Sob Mar 11, 2006 8:52 am
" />
">
... Złośliwi powiedzą ze w 2004 roku wystartowało tylko 6 prawda ale zawsze mogłem być ostatni. Nie chcesz jeszcze choc raz doznac doznac tego uczucia (przy którym orgazm to pestka) jak odbierasz puchar i dyplom z numerem 1 ?? ...

A o Nowym Sączu w 2005 r. zapomniałeś? - to przecież nie Arek Gajzler z jego wariacką jazdą wygrał finał



Jacek Ochociński - Sob Mar 11, 2006 9:02 am
" />
">Ponadto w przepisach technicznych nie ma nic o ilości nitrometanu w paliwie...
Pytanie 1.- dlaczego w przepisach technicznych LOK na 2006 r. ilość nitrometanu w paliwie w klasie IC-8T ograniczono do 30%, gdy większość przepisów w innych krajach, przepisów międzynarodowych itd. dopuszcza jedynie 25%?
Pytanie 2. - czy - i jeśli tak, to w jaki sposób będzie mierzona ilość nitrometanu w paliwie zawodników startujących w MP?



Jan Matukin - Sob Mar 11, 2006 11:07 am
" />W klasie IC-10 TC dopuszczalna ilość nitrometanu - 16% wg EFRY.
W klasie IC-8 Sport - 25% w EFRY.
W klasie IC-8T - 30% brak ograniczeń wg EFRY.
W klasie IC-8 MT - 30% brak ograniczeń wg EFRY.
Ograniczenia w klasach terenowych postulował Norbert Rękawek.
Zawartość nitrometanu w paliwie będzie sprawdzana przyrządami Nitromax 16/25.



Paweł Lipinski - Sob Mar 11, 2006 3:40 pm
" />Oczywiscie ze nie zapomniałem ale moim zdaniem w NS zwyciestwo należało sie Norbertowi Omelańczukowi był najszybszy po eliminacjach co prawda tylko o sekunde ale zawsze. Do 17 minuty walka była łeb w łeb niestety padło mu serwo skretu . Co do Arka wiesz on wtedy dopiero zaczynał ja juz miałem powiedzmy "1 sezon za sobą" Na mistrzostwach w Tarnowie odrobił to z nawiązka . Powiem wiecej cała trójka która stała na podium zaczynała od cwierfinału To był koncert trzech tenorów niesamowita lekcja dla pozostałych zawodników co czyni trening .
Byłem pod wrażeniem tego co zobaczyłem
Pozdrawiam



HPI Polska - Nie Mar 12, 2006 8:14 am
" />Wyjaśnienie dotyczące przepisów.
Uważamy ze przepisy sa takim samym narzędziem jak komputer, Amb, tor, itp.
Nie robię z przepisów przedmiotu kultu i stoję na stanowisku, że mogą się one zmieniać pod warunkiem ze będą to zmiany akceptowane przez większość zawodników. Nie mamy zamiaru dokonywać zmian na złość Lokowi.
Moim zdaniem problem Loku polega na tym ze zbyt poważnie traktujecie przepisy a i tak w przypadku konfliktów Pan Janek podejmuje dość kontrowersyjne decyzje bądź przymyka oko na pewne odstępstwa. Przykłady można mnożyć.
Różnice w naszych przepisach idą w kierunku maksymalnego ich uproszczenia.
W ubiegłym sezonie zrobiliśmy cykl HPI Challenge i nie było ani jednego protestu czy większego problemu. Jak pojawiała się jakaś wątpliwość to wszyscy zawodnicy decydowali, jakie rozwiązanie wolą zastosować. Jeśli ktoś z uczestników ubiegłorocznego cyklu ma zastrzeżenia to proszę je tu napisać.

Lok ostatnio mówi o reprezentacji Polski na MS lub ME. Ja natomiast uważam ze jest to tylko jeden z kierunków, o który należy zadbać. Drugim równie ważnym jest stworzenie warunków dla początkujących.
Liberalne podejście do tematu silników ma za zadanie uprościć życie a nie doprowadzić do konfliktów. Początkujący zawodnik zanim zdobędzie ostrogi zdąży zajeździć tani silnik z zestawu RTR. Zanim dojdzie do poziomu reprezentacji Polski wymieni ich prawdopodobnie kilka i proszę mi zaufać, że jeśli znajdę nowych zdolnych zawodników, którzy zechcą jeździć modelami HPI/HB to będę pierwszy, który zasponsoruje im najdroższy i najlepszy silnik, aby godnie reprezentowali Polskę - oczywiście zgodny z przepisami międzynarodowymi.

Do póki natomiast początkujący nie wie jeszcze czy ma ochotę na ten sport to staram się stworzyć mu jak najbardziej komfortowe i bez stersowe warunki.. Jak złapie bakcyla to sam zainteresuje się tematem w odpowiednim czasie.
Dla tego zostawiamy tą decyzję sędziemu i zawodnikom aby nie tworzyć kolejnych martwych zapisów.

Proponuję tą wypowiedź potraktować jako mój laicki postulat do rozważenia w przepisach LOK.



Krzysztof Antoniak - Wto Mar 14, 2006 3:13 pm
" />Witam.
Zbliża się pierwsza kwietniowa impreza.
Kończymy opracowywanie informatora i jesteśmy ciekawi czy wolicie imprezę jedno- czy dwudniową.



Mariusz Nowakowski - Wto Mar 14, 2006 3:16 pm
" />
">Witam.
Zbliża się pierwsza kwietniowa impreza.
Kończymy opracowywanie informatora i jesteśmy ciekawi czy wolicie imprezę jedno- czy dwudniową.


Jestem jak najbardziej za impreza dwu dniowa, bo niektorym sie nie oplaca przyjechac tylko na jeden dzien. A po drugie jesli impreza jest dwu dniowa to wszystkie biegi mozna rozlozyc w czasie,zeby nie bylo pospiechu itp



Olaf Kuziemka - Wto Mar 14, 2006 3:33 pm
" />Wydaje mi się, iż 2 dniowa impra będzie lepsza, ze względu na zrobienie np: w sobotę treningów, a w niedzielę finałów, ale z drugiej strony, jeśli zawody miałyby się odbyć na dworze to stanowczo 1 dzień.
Zależność podyktowana będzie również ilośćią starujących osób, ale ustalenie raczej nie będzie teraz możłiwe.
Pozdro



Michał Karpiński - Wto Mar 14, 2006 3:54 pm
" />oczywiście że dwudniowa



Mariusz Nowakowski - Wto Mar 14, 2006 4:10 pm
" />
"> ale z drugiej strony, jeśli zawody miałyby się odbyć na dworze to stanowczo 1 dzień.

Czemu jeden dzien? Chyba nie ma znaczenia czy to bedzie na dworzu czy w hali?



Olaf Kuziemka - Wto Mar 14, 2006 6:38 pm
" />Dla mnie ma znaczenie, bo jak będzie na dworzu i w podobną pogodę, to po pierwszym dniu będziesz błagał aby sie znaleśc w domu i grzeć d... !!



Michał Bugajski - Wto Mar 14, 2006 6:55 pm
" />
">Dla mnie ma znaczenie, bo jak będzie na dworzu i w podobną pogodę, to po pierwszym dniu będziesz błagał aby sie znaleśc w domu i grzeć d... !!

każe Ci ktos jechac na zawody niechcesz nie jedziesz i gdzejesz d.. w domu caly czas...... proste....

macie problemy czasem.....eh...



Mariusz Nowakowski - Wto Mar 14, 2006 7:13 pm
" />
">Dla mnie ma znaczenie, bo jak będzie na dworzu i w podobną pogodę, to po pierwszym dniu będziesz błagał aby sie znaleśc w domu i grzać d... !!

Nie no jesli bedzie taka pogoda jak jest do tej pory to wydaje mi sie ze zostaje tylko hala, nie ma chyba innego wyjscia. Jeszcze zacznie snieg lub deszcz padac i co wtedy?

Co na to organizator?



HPI Polska - Śro Mar 15, 2006 7:20 am
" />Mamy jeszcze 2 tygodnie.
Pomimo że na razie leży śnieg jakoś nie chce mi się wierzyć, aby 1 kwietnie nie było dobrej pogody.
Poza tym staramy się o halę na cały sezon 2006.
Planujemy tam organizacje imprez we wszystkich klasach.
Na razie czekamy na odpowiedź właściciela obiektu. Jeśli nie zdążymy na 01 kwietnia to temat będzie załatwiony na przyszłość.



Mariusz Nowakowski - Śro Mar 15, 2006 3:08 pm
" />
">Jeśli nie zdążymy na 01 kwietnia to temat będzie załatwiony na przyszłość.

A co bedzie jesli nie zdazycie ( nie zycze tego ) a na torze bedzie snieg



HPI Polska - Śro Mar 15, 2006 3:29 pm
" />Spoko, spoko
W ostateczności usiądziemy i będziemy płakać.



Mariusz Nowakowski - Śro Mar 15, 2006 5:15 pm
" />
">Spoko, spoko
W ostateczności usiądziemy i będziemy płakać.


hehe mozna i tak


">Mamy jeszcze 2 tygodnie.

Chyba chcial Pan powiedziec mamy TYLKO 2 tygodnie

Kiedy mniej wiecej beda podane oficialne informacje?



HPI Polska - Śro Mar 15, 2006 5:40 pm
" />I Eliminacja Mistrzostw Modeli Zdalnie Sterowanych .

W dniu 01-04-2005 rozpoczynamy sezon 2006 zawodami w klasach modeli off-road. Serdecznie zapraszamy na tor terenowy Ośrodka sportowo-wypoczynkowego "Malinka" 95-100 Zgierz, ul. Malinka 1.

Więcej informacji na stronie http://www.hpi.pl w aktualnościach.



Mariusz Nowakowski - Śro Mar 15, 2006 5:52 pm
" />Kilka pytan:

1) Czy za udzial w zawodach mozna zaplacic na miejscu?
2) Czy mechanik tez musi cos placic?
3) Jaki bedzie podest?

Jest kilka bledow w informatorze ( chodzi o date ) 30.03 to czwartek a nie piatek



Erik Turlejski - Śro Mar 15, 2006 6:43 pm
" />czy w tym sezonie wystartuje micro truck.. bo od czasu do czasu cos o tym słyszę :]i czy mógłbym jechać xrayem ?



HPI Polska - Czw Mar 16, 2006 6:50 am
" />
">Kilka pytan:
1) Czy za udzial w zawodach mozna zaplacic na miejscu?

Wolimy przelew - na zawodach szkoda czasu na te sprawy i zawsze wzbudza to niepotrzebne emocje. Raczej przyzwyczajajcie się do przelewów - chyba nie stanowi dla Was jakiejś bariery technologicznej.

">2) Czy mechanik tez musi cos placic?
Nie - nigdy nie płacił skąd ten pomysł?

">3) Jaki bedzie podest?
2m wysokości

">Jest kilka bledow w informatorze ( chodzi o date ) 30.03 to czwartek a nie piatek
Dzięki za uwagę - już poprawione.

">czy w tym sezonie wystartuje micro truck.. bo od czasu do czasu cos o tym słyszę :]i czy mógłbym jechać xrayem ?
W tych zawodach nie przewidujemy klasy Micro. Nie wykluczam że na kolejnych imprezach pojawi się ta klasa.
Jeśli chodzi o Xraya to pisałem już wielokrotnie, że zapraszamy kierowców modeli wszystkich marek pod warunkiem, że jest w informatorze taka klasa. Zawsze tak było – nie rozumiem skąd te pytania.



Piotr Michalski - Czw Mar 16, 2006 12:37 pm
" />Pytanie: w informatorze na stronie główn rcauto widnieje tytuł "pierwsza EIMINACJA na torze w Malince". Eliminacja czego? Bo mam nadzieje, że to nie do MP.



HPI Polska - Czw Mar 16, 2006 2:38 pm
" />
">Pytanie: w informatorze na stronie główn rcauto widnieje tytuł "pierwsza EIMINACJA na torze w Malince". Eliminacja czego? Bo mam nadzieje, że to nie do MP.
Na dzień dzisiejszy cykl zawodów jest współ finansowany przez Hpi i Ofnę. Nazwa nie stanowi dla nas problemu. Nie to jest najważniejsze. Poza tym mam nadzieję ze niedługo dołączą inni przedstawiciele producentów, którzy w tej chwili z różnych względów nie sa w stanie współpracować przy imprezie 01/02-04-2006.

Jest to I eliminacja większego cyklu na koniec, którego wręczane będą wartościowe nagrody, więc naszym zdanie warto zdobywać punkty w kolejnych eliminacjach, aby załapać się na klasyfikacje generalną.

Poza tym zostaliśmy zaproszenie przez Pana Ciećwierza na spotkanie w Łomiankach wiec ostateczną nazwę cyklu jak i inne szczegóły ustalimy pod koniec kwietnia. Spodziewam się ze wówczas będzie znany już wynik dyskusji w Łomiankach.



Mariusz Nowakowski - Czw Mar 16, 2006 4:38 pm
" />Nie chce byc pesymista, ale co bedzie jesli do 1szego kwietnia utrzyma sie taka pogoda jak jest teraz



Adam Jugowski - Czw Mar 16, 2006 4:53 pm
" />pojeździmy na śniegu. W końcu to też jest jakaś nawierzchnia
To moje zdanie.

A co na to organizator?

P.S.

Chcieli na lodzie, bedzie na sniegu



HPI Polska - Czw Mar 16, 2006 6:10 pm
" />
">Nie chce byc pesymista, ale co bedzie jesli do 1szego kwietnia utrzyma sie taka pogoda jak jest teraz Wówczas sędzia na koniec zawodów będzie wrzucony nie do wody tylko do przerębla.



Adam Jugowski - Czw Mar 16, 2006 6:49 pm
" />
">Nie chce byc pesymista, ale co bedzie jesli do 1szego kwietnia utrzyma sie taka pogoda jak jest teraz Wówczas sędzia na koniec zawodów będzie wrzucony nie do wody tylko do przerębla.

To sie nazywa mobbing albo tradycja



Mariusz Nowakowski - Czw Mar 16, 2006 8:23 pm
" />
">Nie chce byc pesymista, ale co bedzie jesli do 1szego kwietnia utrzyma sie taka pogoda jak jest teraz Wówczas sędzia na koniec zawodów będzie wrzucony nie do wody tylko do przerębla.

A na powaznie? Nie widzi mi sie ( zapewne i nie tylko mi ) stanie pol dnia w taka pogode, tym bardziej naprawiania modelu

Pytam sie bo chcialbym pojechac na ta impreze lecz nie chcialbym stac i marznac...

PS. Modele tez nie lubia zabardzo takiej pogody



Michał Karpiński - Czw Mar 16, 2006 8:27 pm
" />Stary nikt cię nie zmusza na siłę, jeśli nie chcesz to nie.
Są to pierwsze zawody otwarte i trzeba się liczyć z takimi sprawami.
Na następnych zawodach może być prognoza że będzie deszcz padał i co, też nie pojedziesz?

PS jak ktoś nie umie pływać to mówi że woda jest za rzadka



Krzysztof Antoniak - Czw Mar 16, 2006 9:36 pm
" />
">Nie chce byc pesymista, ale co bedzie jesli do 1szego kwietnia utrzyma sie taka pogoda jak jest teraz Wówczas sędzia na koniec zawodów będzie wrzucony nie do wody tylko do przerębla.
HA HA HA
BARDZO KURDE ŚMIESZNE
NATRĘ CI USZY ŚNIEGIEM I BĘDZIEMY KWITA



Jan Matukin - Czw Mar 16, 2006 10:31 pm
" />
">...Modele tez nie lubia zabardzo takiej pogody
Plastikowe elementy modeli lubią pękać w "taką pogodę", nie mówiąc o problemach z regulacją silników - dam na ofiarę za dobrą pogodę.



HPI Polska - Nie Mar 26, 2006 7:01 pm
" />Z nieukrywana radością wysłuchałem prognozy pogody na przyszły tydzień.
W całej Polsce ma być ponad +10 C wiec mam nadzieję, że szybko zapomnimy o zimie, wszystko się roztopi i zdąży wyschnąć do 01 kwietnia.



Sławek Siw. - Nie Mar 26, 2006 7:56 pm
" />To prawda, proponuję abyś po woli przygotował sie do zmiany obrazka .

W tym temacie pojawiła sie niezla propozycja jak sie ktoś wyrobi może wystartować w obu imprezach i zadecydować o starcie w finale, który mu bardziej odpowiada...

Moim zdaniem po woli zaczyna się robić normalnie.
Być może docelowo w tym kraju dojdzie do sytuacji gdzie w tym samym czasie będa trzy imprezy off-road na które przyjedzie po 50-ciu zawodników i na zawody będą mieli blisko.
A docelowo najlepsi bedą rywalizować na zawodach rangi wyższej lub najwyższej.



HPI Polska - Nie Mar 26, 2006 8:02 pm
" />Obrazek jest extra! Robiłem go na szczycie Czarnej Góry jak były zawody w Kłodzku. Ale masz racje dla podgrzania atmosfery powinny być już jakieś Hawaje.



Adam Jugowski - Nie Mar 26, 2006 8:03 pm
" />a jak wyglada tor w tej chwili??

Czysto sucho, snieg, lod, bloto??

Czemu pytam: mnie przed domem i wokol domu promil na oko 1 km jest czysto sucho
W lesie jest snieg i pelno wody (a pod woda lod) a na torze bloto



HPI Polska - Nie Mar 26, 2006 8:10 pm
" />Nie jest źle do szczęścia jeszcze trochę brakuje



Jacek Żurek - Pon Mar 27, 2006 12:47 am
" />
">Z nieukrywana radością wysłuchałem prognozy pogody na przyszły tydzień.
W całej Polsce ma być ponad +10 C wiec mam nadzieję, że szybko zapomnimy o zimie, wszystko się roztopi i zdąży wyschnąć do 01 kwietnia.


oby tylko nie padało i nie wiało

Prognoza szczegółowa długoterminowa znajduje się poniżej
http://pogoda.onet.pl/0,200,miasto.html



Wojtek Brudnik - Pon Mar 27, 2006 7:53 am
" />W piatek mocno przyleje, sobota małe opady, niedziela
http://pogoda.onet.pl/0,200,miasto.html
Ale to sie jeszcze moze troche zmienić.
Dokładniejsza pogoda jest na www.icm.edu.pl tyle ze tylko na dwa dni do przodu.
Pozdrawiam,
W



Robert Lubina - Pon Mar 27, 2006 11:50 am
" />jak bedzie bagno to bedzie nie za ciekawie :/



Adam Jugowski - Pon Mar 27, 2006 1:53 pm
" />
">jak bedzie bagno to bedzie nie za ciekawie :/

Extremalnie

Oni co dziennie zmieniaja pogode na przyszle dni wiec bym sie nie martwil, bo nie dlugo znow zmienia

Dlaczego pisze- potrzebowalem prognoze na sobote. Jak byl poniedzialek pisali 18 C i słonće, 2 dni pozniej 15 stopni i deszcz; w piatek, ze bedzie cala sobote padac. Przyszla sobota. Do 16 nie padało ( do 14 było super słońce w lesie kopalismy w krotkich spodniach i w podkoszulkach!- w cieniu 17 stopni, w sloncu ponad 20 )

Wiec- pozyjemy zobaczymy. Najwyzej bedzie mud party



Robert Lubina - Śro Mar 29, 2006 9:15 am
" />i co z tymi zawodami? Cały tydzien leje deszcz, nie zapowiada sie tez zeby go nie było w ten weekend. Za 3 dni zawody!



HPI Polska - Śro Mar 29, 2006 9:27 am
" />Nie ukrywam, że tez zastanawiam się nad tym.
Niestety nie można powiedzieć żeby aura była sprzyjająca.
Miało być malinowo, ale jest mocno średnio.
Dziś wieczorem lub jutro damy ostateczna odpowiedź. Po południu zobaczymy jak wygląda tor. Nie chcę robić nic na siłę.
Chętnie wysłucham też opinii zgłoszonych zawodników jakie jest ich punkt widzenia.



Robert Lubina - Śro Mar 29, 2006 9:31 am
" />Nie dałoby się tego na jakąś halę przenieść? Ewentualnie można przenieść imprezę na parę weekendów naprzód?



Darek Stefanowicz - Śro Mar 29, 2006 9:39 am
" />
">i co z tymi zawodami? Cały tydzien leje deszcz, nie zapowiada sie tez zeby go nie było w ten weekend. Za 3 dni zawody!

aż do niedzieli myslałem, że się nie uda.
Ale od poniedziałku w łodzi swieci słońce i jest ciepło.
jedynie wczoraj wieczorem trochę pomżyło.
dziś znowu ciepło i sucho.
aż miło wychodzić na dwór.

normalnie Panowie wiosna pelną gębą.



HPI Polska - Śro Mar 29, 2006 8:01 pm
" />Dziś w godzinach popołudniowych wybraliśmy się na inwentaryzację toru of-road na Malince. Stwierdziliśmy, że 3 dni, jakie pozostały do imprezy to za mało, aby nawet przy sprzyjającej pogodzie tor był odpowiednio przygotowany do zawodów.
Po długiej zimie zależało nam na możliwie szybkim terminie otwarcia sezonu off-road. Niemniej mając na względzie obecne warunki atmosferyczne oraz zadowolenie zawodników jesteśmy zmuszeni odwołać zawody zaplanowane na termin 01/02-04.2006 w Zgierzu – Tor Malinka.
Jest nam niezmiernie przykro, ale uznaliśmy, że organizacja zawodów w takich warunkach nikomu nie sprawi przyjemności ani satysfakcji.
Przepraszam za powstałe zamieszanie. Wierzcie mi, że decyzja ta przychodzi nam z wielkim trudem, ale uważam ze w obecnych realiach to najlepsze rozwiązanie.
Aby nie popełniać kolejnego falstartu decyzje o nowym terminie I eliminacji naszych mistrzostw off-road opublikujemy w najbliższym czasie po ustabilizowaniu pogody.



HPI Polska - Sob Kwi 08, 2006 7:49 am
" />08/09-04 Tor Zgierz Malinka.
Zapraszamy na treningi.
Więcej tu - http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=16025



Robert Lubina - Sob Kwi 08, 2006 10:42 am
" />A kiedy pierwsza impreza i gdzie? Z tego co widze to I eliminacja do MP off road odwołana



HPI Polska - Sob Kwi 08, 2006 12:18 pm
" />Niestety nie posiadam wiedzy, kiedy i gdzie będą eliminacje off-road.

Z naszej strony będziemy jak dotychczas rozwijali ofertę zawodów. Będziemy też informowali o naszych planach zarząd LOK.
Na dzień dzisiejszy serdecznie zapraszamy na organizowane i sędziowane przez nas zawody jednodniowe w terminie 01 maja 2006 na Bemowie w Warszawie.
Będzie to 1 eliminacją cyklu imprez firmy HPI i OFNA. W poniedziałek opublikujemy informator. Pamiętajcie ze walczymy o atrakcyjne nagrody a na koniec cyklu za 1 miejsca będą modele. Naprawdę warto zacząć łapać punkty. Ten sezon będzie przełomowy !!!



Strona 2 z 2 • Zostało znalezionych 414 postów • 1, 2
Powered by WordPress, ©