ďťż
Top- Stock, moze czas na zmiany?
Tomek Massalski - Pią Lip 15, 2005 11:24 am " /> ">Tomek myśli o klasie, o której "zapomniał" kolega Mazurek DTM STANDARD - gdzie startuje w każdych zawodach 40-60 osób - a może nie startował w żadnych zawodach, więc pamiętać nie może - zaróno w rankingu halowym, jak na otwartym powietrzu nie znalazłem sklasyfikowanego kolegi. Marcin przez wiele lat startował zawodach (kilka także organizował) i jest chyba najbardziej utytułowanym polskim zawodnikiem. Przez 2 ostatnie lata startował niewiele. Jacek Ochociński - Pią Lip 15, 2005 11:29 am " />Czyli to ja jestem szczeniak Ale zapomnieć o DTM? - i Formułe wrucić do kosza? Cyba za gorąco w krainie łosi i łososi. Pozdrawiam wszystkich niekrzyczących. Paweł Żelazo - Pią Lip 15, 2005 12:02 pm " />Jacku. Faktycznie jest gorąco. I chyba niepotrzebnie pogrzewasz jeszcze atmosferę. Jak chcesz uważać się za szczeniaka, to jest to Twój wybór. Bo przejrzałem forum i nikt nic takiego nie napisał ani nie zasugerował. Dlatego spokojnie przyjmij do wiadomości to, że Marcin startował wtedy kiedy mój Paweł i Twój Dominik na "gó... mówili papu". Dlatego trochę spokoju i umiarkowania przyda się i Tobie. Co się zaś tyczy klas TS, Formuła i DTM. Ja już przerabiałem starty Pawła we wszystkich tych klasach naraz. Czekam, spokojnie, kiedy i Ty dojdziesz do wnioski, że to nie ma sensu. I jestem pewien że pozostawisz Dominika w DTM. Bo jest to najbardziej rozwojowa i perspektywiczna klasa. Gdzieś tam na forum pisałem o zmianie swoich poglądów na organizację zawodów. Tu piszę o ilości klas, w których jednocześnie chce startować zawodnik. Popatrz dookoła. Inni już przeszli ten etap. Dlatego życzę Ci więcej rozwagi w formułowaniu swoich osądów. Tadeusz Żelazo Lech Pepliński - Pią Lip 15, 2005 9:58 pm " />Marcin Mazurek jest wielokrotnym Mistrzem Polski w klasie DTM i standart , jak i open , a także w dziesiątkach (cholera , zapomniałem jaka to klasa ) Michał Karpiński - Sob Lip 16, 2005 8:05 am " />Faktycznie dziesiątki to była piękna klasa !!! już widze co by się działo dzisiaj biorąc pod uwage nowej generacji akusy i silniki, jeszcze raz to powiem to była piękna i stosunkowo nie droga klasa - szkoda że juz nie istnieje Łukasz Kowalczyk - Sob Lip 16, 2005 8:12 am " />Michal przeciez ja jeszcze w zeszlym roku jezdzilem w E-10. Jak byl srednio przyczepny tor to bylem troche szybszy od DTM-Open. Jak byl bardzo przyczepny to DTM nie mial szans. Problem sie pojawial jak tor byl kiepskiej przyczepnosci. Lech Pepliński - Sob Lip 16, 2005 3:40 pm " />Kowal też wielokrotnie był na pudle w MP. Anonymous - Pon Lip 18, 2005 2:34 pm " />DO WSZYSTKICH PISZACYCH. NIe wiem czemu najlepiej wychodzi Wam kłócenie się na forum, jeżeli tak ma wyglądać dysksja to MI nie odpowiada.W związku z tym jeżeli Ktoś z WAS będzie miał propozycję zmiany klasy lub terminu zawodów to proszę o przekazanie na adres modelarskie @ lok-zg.org.pl (oczywiście mam na myśli sezon 2006 zaczynający się od 8-9 10 2005) Będe raczej czytał to oczym piszecie nie chcę zamieniać Forum na ........ Jan Matukin - Pon Sie 29, 2005 9:39 pm " />W podsumowaniu dyskusji o klasie Top Stock proponuję ostatecznie ukonkretyzowane przepisy krajowe. Uważam, że zawody w klasach z logiem tylko jednej firmy, powinny być rozgrywane wyłącznie w randze GP, Challenge lub Cup. Projekt przepisów przedstawiam w konsultacji z komandorem sekcji Panem Tadeuszem Bernadym. HPI Polska - Wto Sie 30, 2005 1:57 pm " />Już dość dawno zostało ustalone że Sprint2 będzie dopuszczony do TOP Stock i zostało to przez Panów sędziów i LOK zaakceptowane. Podstawowym powodem był fakt że niedopuszczalne jest aby w Mistrzostwach Polski występowała jakakolwiek klasa zabraniająca dostępu modeli innych producentów. Z oczywistych względów jest to niezgodne z zasadą równości. Poza tym pisze Pan o tym w powyższym poście. Rozumiem że Sprint będzie mógł jeździć w klasie Top Stock na silniku jaki będzie obowiązywał w tej klasie. W związku z powyższym prosimy o dopisanie w przepisach modelu HPI SPRINT 2 który został Państwu udostępniony w celu dokonania oględzin. Mam nadzieję że będziemy mogli wspólnie organizować imprezy stwarzając korzystne warunki do rozwoju modelarstwa samochodowego bez konieczności organizowania niezależnych imprez firmowych. ROJNA - Śro Sie 31, 2005 8:16 pm " /> ">W podsumowaniu dyskusji ........ ">Model może być napędzany tylko jednym silnikiem Mabuchi RS540 Sport Tuned nr katalogowy 53063. czy nie chodzi o numer katalogowy 53068 ??? 53063 wg. tamiya sa to zebatki natomiast 53068 jest to silnik Sport Tuned cena tego silnika bedzie okolo 76zl [url=http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=959/]TA53068 TAMIYA silnik RS540 Sport Tuned Motor [/url] Jan Matukin - Czw Wrz 01, 2005 12:41 pm " />Oczywiście chodzi o 53068 - przepraszam za błąd palcówki. HPI Polska - Czw Wrz 08, 2005 8:09 am " />Chciałbym do końca wyjaśnić temat Sprinta w Top Stock. Mam wrażenie ze jestem trochę zwodzony przez sędziów i LOK. Od dawna było jasne, że nie ma technicznych oraz merytorycznych przeciwwskazań, aby Sprint jeździł w Top Stock-u. Taka również był opinia Sędziów i Pana Zbyszka Ciećwierza. Na forum stworzono ankietę, która miała pomóc w decyzji. http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=8426&highlight Na dzień dzisiejszy jej wyniki są na korzyść dopuszczenia Sprinta. Nie rozumiem na co czekamy ? Nie rozumiem, co wstrzymuje lub zmieniło Panów decyzję ? Docierają do mnie informacje, że naciski ze strony przedstawicieli firmy Tamya są skuteczniejsze niż kierowanie się zdrowym rozsądkiem i chęcią rozwoju klasy. Jeśli tak jest będzie mi bardzo przykro. We wcześniejszej publicznej dyskusji przedstawiłem wszystkie obiektywne korzyści wynikające z wprowadzenia Sprinta do Top Stocka zarówno dla zawodników, rozwoju samej klasy jak i pozyskania nowych zawodników i sponsorów. Po raz drugi nasze starania i chęć wsparcia zawodów zostają przez LOK odrzucone. Mając nadzieję na stworzenie przez LOK warunków sprzyjających rozwojowi klas elektrycznych zgłosiliśmy do kalendarza eliminacji MP chęć organizowania 4 imprez halowych do końca 2005r. Kolejna podobna propozycja może dotyczyć początku przyszłego roku. Niemniej w tej sytuacji zastanawiamy się poważnie czy jesteśmy tym zainteresowani. Stworzyliśmy w Łodzi i Zgierzu stabilne warunki do rozwoju modelarstwa samochodowego. Organizacja zawodów (szczególnie halowych) to ogromny wysiłek i koszty. Każdy, kto tego nie robił może tego nie rozumieć i nie doceniać. Położenie naszego miasta w centralnej Polsce, niskie koszty noclegów oraz infrastruktura na najwyższym poziomie daje wszystkim zawodnikom możliwość udziału w fajnych zawodach przy minimalnych kosztach. Jak widać nie zależy wam na tym. Swoją wypowiedź i wyjaśnienie kieruję głównie do zawodników Top Stock aby uświadomić wam oraz wszystkim oponentom, że nie dopuszczając innych firm do klasy tracicie wielka szansę na rozwój, fajne nagrody i dużą ilość startów w przyzwoitych warunkach i niskich kosztach. Mam nadzieję ze jest to dla wszystkich zrozumiałe i proszę abyście nie mieli w przyszłości pretensji do nas ze w tej sytuacji nie będziemy zainteresowani wspieraniem klasy w której dopuszczone sa modele jednej firmy. Wojtek Kotlorz - Czw Wrz 08, 2005 2:42 pm " />Dla sprinta przecież jest stworzona klasa DTM-540 HPI Polska - Czw Wrz 08, 2005 3:50 pm " />Piszemy w temacie Top Stock, więc skupiam się na właściwym problemie. Co będzie z klasa 540 dopiero zobaczymy, nikt dzisiaj nie jest w stanie przewidzieć, jakie będą jej dalsze losy? W swoim poście chciałem jedynie wyrazić rozczarowanie. Obrońcy klasy Top Stock uważają, że dotychczasowa sytuacja daje im jakąś gwarancję równości i stabilności. Nic bardziej błędnego. Narzekacie ze nie macie części i żadnej pomocy od producenta a mimo to brniecie w zaparte. Uważam, że bez wsparcia firm stanie się niebawem to samo co z klasą Formuła i 12. Sytuację może uratować jedynie jakaś deklaracja ze strony dystrybutora. A ja po prostu nie widzę powodu, aby brać na swoje barki organizację zawodów dla Tamiya i jasno pisze o tym, aby ktoś nie był rozczarowany jak na naszych zawodach nie będzie klasy Top Stock. Arkadiusz Flejszer - Czw Wrz 08, 2005 6:25 pm " />Witam Panów z HPI. To brnięcie w zaparte i szukanie części chociażby u Naszych sąsiadów z południa jest ciekawym doświadczeniem. Może na tym ma polegać modelarstwo , bo gdy wszystko będzie pod ręką to może będzie za nudno. Ale nie o tym. Sam się zastanawiam własnie co dalej z TS, jestem po powiedzmy udanym zakończeniu MP w Rudzie S, i nie zamierzam rezygnować z tej klasy, ale Powtarzam Jeśli Panowie z Łodzi zaczną organizować zawody typu HPI CHALeNGE (nie będę szukał jak się pisze to słowo) własnie w Łodzi to oświadczam że napewno SPRINTA2 czy nawet PRO4 kupię i będę startował w klasach jakie przewidujecie. Chciałem już dawno kupić model od Was bo bardzo przypadł mi w ustawieniach i jeździe PRO2 który posiadałem , ale nie mogę pozwolić kupić sobie w tej chwili SPRINTA2 który będzie leżał na półce. Do Łodzi mam blisko bo 100km a jak narazie najbliższe zawody dla mnie to była trasa rzędu 330km. Zacznijcie robić jakieś treningi, zawody, jak to wszystko wypali to sprzedam TT,ke. PS. Jaka jest cena w.w modelu Sprin2 dla zawodnika II v-ce MP. może śmieszne ale tyłuł mam,. hi. Wojtek Kotlorz - Czw Wrz 08, 2005 8:18 pm " />Nie rozumie:/ to chyba przecież przez sprinta jest tworzona klasa DTM-540 żeby nie startował z tamiykami :/ Paweł Bień - Czw Wrz 08, 2005 8:38 pm " />Azapytam gdzie sprint 2 jeżdził razem z tl i tt na zawodach ? Może głupie pytanie ale ktoś się o to bił pare postów temu ;/ Zeby zobaczyć jak bedzie się zachowywał z tamyi TL i TT.?? Filip Zaremba - Pią Wrz 09, 2005 5:49 am " />Już widać różnicę między TL a TT a co dopiero Sprint Arkadiusz Flejszer - Pią Wrz 09, 2005 6:28 am " />W Tarnowie Sprint2 jeździł w TS, ale nic nie pokazał, poza nieukończonymi biegami. CZemu nie wiem. Janusz Potepa - Pią Wrz 09, 2005 10:04 am " /> ">A ja po prostu nie widzę powodu, aby brać na swoje barki organizację zawodów dla Tamiya i jasno pisze o tym, aby ktoś nie był rozczarowany jak na naszych zawodach nie będzie klasy Top Stock. Panie Darku mówi Pan A trzeba powiedzić B. Zawody bez Top Stocka więc nie w ramach /przynajmniej na razie/ obecnie obowiązujących MP. Panom z DTM standart i Dtm open również należy podziękować no chyba, że zakupią Pro4. Jak narazie w finałach Dtm-a modelem HPI pojechał ...jeden? czy więcej zawodników? (mam swoje zdanie dlaczego) Jeszcze dwa trzy sezony temu nie było wogóle zawodów w centralnej polsce, teraz są, bardzo fajne i bardzo mnie to cieszy bo sam na nich bywałem. Ale jak nie bedziemy mieli gdzie przyjeżdżać to też jakoś będzie. Nie bardzo wyobrażam sobie aby 15-20 zawodników z Top Stocka i 20-30 z Dtm'a jacy regularnie startują w zawodach wystawiło swoje xraye, asso, tamiye czy inne na allegro i ustawili się w kolejce po HPI. Rynek modelarski w Polsce nie jest tak szeroki ani modelarze tak bogaci, aby można było myśleć o zawodach firmowych. Tamiya ze swoją klasą dla początkujących była tu po prostu wcześniej i dlatego tylu w niej startuje. Życzę powodzenia i będę bacznie obserwować HPI Challenge, z pewnością gdy będzie tam regularnie ścigać się 10-20 zawodników sami dołączymy wyposionym sprintem. HPI Polska - Pią Wrz 09, 2005 12:17 pm " />Oczywiście każdy na ten temat będzie miał inne zdanie. Cały czas bardzo staram się pomóc wszystkim zainteresowanym, co jak widać nie spotyka się z akceptacją i zrozumieniem. Były promocje, oraz wiele innych propozycji wsparcia zawodników. Jeśli uważacie, że w Top Stock jest to nie potrzebne to wasza sprawa. Szanuję każda decyzję. Ważne tylko, aby ona w końcu była. Na dzień dzisiejszy wyczerpała się moja chęć współpracy, która odrzucana jest przez LOK. Poza tym proszę przeczytać dokładnie, co napisałem i wyciągnąć właściwe wnioski. Niech Pan sam sobie odpowie czy na moim miejscu robiłby Pan zawdy dla firmy Tamiya.??? Przecież to jest śmieszne. Sam Pan sobie zaprzecza porównując sytuację do innych klas, bo w żadnej z nich nie ma obowiązku jeżdżenia takim czy innym modelem. W Top Stock właśnie tak jest a ja uważam ze jest to nie sportowe i nieuczciwe i nie zgadzam się z taką sytuacją. Moim zdaniem jest tak jak napisał Pan Jan Matukin „Uważam, że zawody w klasach z logiem tylko jednej firmy, powinny być rozgrywane wyłącznie w randze GP, Challenge lub Cup”. Jeśli jesteście niezależni i samodzielni zwróćcie się do właściwych osób niech wam wynajmą halę, zapłacą za obsługę sędziowską, ufundują nagrody itd. Jest to przecież takie proste i oczywiste. Ja wolę organizować i finansować imprezy w klasach, w których są równe szanse i mogą jeździć wszystkie modele. Więc proszę aby nie wkładał Pan w moje usta teorii, których nigdy nie proponowałem. Kto, jak kto ale jeśli Pan tego nie rozumie to się bardzo dziwię. Filip Zaremba - Pią Wrz 09, 2005 5:46 pm " />W Rudzie odbyły się Mistrzostwa Polski i dobrze że mam do mojego HPI Pro 4 chyba więcej części niż HPI.pl bo gdyby mi coś nawaliło to robiłbym reklamę w krzakach a nie na torze.PI Chelenge w Niemczech jest klasa dla wszystkich modeli tylko z ograniczeniami jednakowe opony,silniki i określone dla danego modelu przełożenia. A wizerunek trzeba tworzyć obecnością,bo do TL iTT Pan Grzesiu Rojna zawsze czymś wspomoże,do X Reya jest Proxima,nie wspomnę o Rajdusach,u których każdy coś znajdzie. A HPI kto związany z Firmą jeżdzi Pro 4?Czy firma wogóle kiedy kolwiek interesowała się tymi co mają HPI,nie bo te są już sprzedane. I tak będzie ze Sprintem ,że się wprowadzi ,pare sztuk sprzeda,a potem z serwisem tak jak dotychczas. Janusz Potepa - Pią Wrz 09, 2005 8:25 pm " />Panie Darku doskonale to rozumiem. Nie jestem przeciwnikiem HPI ani żadnej innej firmy. Nie zgadzam się tylko na tworzenie nierównych szans w klasie która była i jest, a nie wiadomo czy będzie. Jeżeli Dtm 540 połknie zawodników ze Stoka to pewnie będziemy tam i my. Ale na razie gdy produkt Hpi odbiega od klasy jekie stworzyła Tamiya to nieuczciwe by startowanie ze sobą. Klasa Stok weszła dawno,dawno temy, gdy o przedstawicielach firm modelarskich można było pomazyć. Dobrze, że teraz się to zmienia. Koledzy mają racje, zawody są ale nawet w Łodzi trudno na nich dostać od was łożyska, śrubki, podkladki... a to decyduje, nie filmy o modelach. HPI Polska - Sob Wrz 10, 2005 5:36 am " />Jasne – brawo. No to pokażcie mi firmę, która ma więcej asortymentu w Polsce na magazynie. Wejdźcie sobie raz do sklepu w dział z częściami i porównajcie nasze zaopatrzenie i ceny do innych firm. Poza tym wypowiedź o brakach części do Tamiya nie jest mojego autorstwa tylko wielu zawodników z klasy Trop Stock. Właśnie sprawdziłem, że Pan Zaremba Filip nie jest zalogowany w sklepie HPI i nie dostaliśmy od Pana żadnego zapytania ani zamówienia a poza tym jest to dość normalne, że zawsze mogą pojawić się jakieś chwilowe braki. Wystarczy zapytać lub zamówić, jeśli czegoś Pan nie mógł dostać. Generalnie uważam, że jeśli komuś zabrakło jakiejś części do Pro4 lub innego modelu HPI i to jest powodem niedopuszczenia Sprinta do Top Stocka to gratuluje argumentów. Staram się w swoich wypowiedziach być konkretny i będę wdzięczny za podobne rzeczowe argumenty z Waszej strony. Co do filmów to wielu z was mówi wiele o promocji? Szkoda ze na mówieniu się kończy. Ja natomiast dzięki naszym działaniom mogę powiedzieć ze na ostatnich zawodach było ok. 10 nowych zawodników, którzy po raz pierwszy lub drugi startowali w zawodach. Pokażcie mi proszę inne zawody w Polsce, w których pozyskaliście tylu zawodników w krótkim czasie. Tak jak wcześniej pisałem. Każda decyzja jest lepsza od jej braku. W sprawie Top Stock jestem zwodzony przez LOK i sędziów od kilku miesięcy i to jest głównym problemem. Jeśli wszyscy uważają, że „to nie czas na zmiany” to proszę podjąć w końcu ta decyzję. Bez względy na wynik z pewnością nie zrezygnujemy z działania na rzecz modelarstwa. Jedynie zmieni się jego zakres i będzie dostosowany do aktualnych realiów. Więc przestańmy się przepychać tylko niech kompetentni z nazwiska i imienia powiedzą TAK lub NIE, bo do dziś tego nie wiem. Milczenie nic nie zmieni tylko zaogni atmosferę. Chyba ze o to Panom działaczom chodzi. Piotr Fortuna - Sob Wrz 10, 2005 7:50 am " />Panie Darku 1.proszę mi wytłumaczyć racjonalnie bo ja tego nie rozumiem /może jestem już za stary/ dlaczego pan upiera się ze 'Sprint' musi jeżdzić w TS a nie w 540 2.Jeśli chodzi o sklep to muszę powiedzieć że miałem nieraz ochotę coś u pana zamówić ale odstraszyła mnie cena przesyłki. Jeśli ja zamawiam drobiazgi które kosztują kilka złotych a za przesyłkę mam zapłacić kilkadziesiąt to proszę wybaczyć ale skorzystam z konkurencji. Przesyłka priorytetowa kosztuje jeśli się nie mylę 6zł i nie rozumiem dlaczego nie ma możliwości takiej przesyłki u Was. Jeśli chodzi o ceny to też można byłoby podyskutowac na ten temat. HPI Polska - Sob Wrz 10, 2005 11:11 am " /> ">Panie Darku 1.proszę mi wytłumaczyć racjonalnie bo ja tego nie rozumiem /może jestem już za stary/ dlaczego pan upiera się ze 'Sprint' musi jeżdzić w TS a nie w 540. Słowem pisanym nie wszystko da się wyrazić, więc postaram się wyjaśnić ponownie. 1. Sprint w pudełku jest modelem na poziomie Top Stocka i nikt jak do tej pory nie przekonał mnie, że jest inaczej. Model były dostępne na zawodach, były w RC Auto na testach i ostatnio u Pana Janka Matukina. Nikt jak do tej pory nie zgłosił rzeczowych argumentów, które miałyby nie dopuścić Sprinta do Top Stocka. A w przypadku zawodników jest to po prostu nieuzasadniony strach przed nieznanym. 2. Jednym z najważniejszych elementów wyrównujących szanse w klasach jest silnik. I Tak jest na całym świecie. Do póki nie zadbacie o tą sprawę i tak zawsze znajdzie się chętny do kombinacji z silnikami. 3.Poza tym zarówno w wersji pudełkowej jak i po tuningu Sprint może jeździć w klasie 540. Oczywiście na innym silniku. I cieszę się ze Sprint będzie mógł jeździć w tej klasie. Pojawia się tylko jedna wątpliwość czy klasa w obecnej postacie przepisów nie stanie się „śmietnikiem europy” a widząc jak posuwają się decyzje w tej sprawie mam cały szereg wątpliwości. Dziś trudno powiedzieć jakie będą losy tej klasy. 4. W klasie Standard Sprint raczej nie wygra, ale stosując po max tuningu może spokojnie konkurować. 5.Określenie upieram się trochę wypacza moje intencje. Po prostu uważam ze dla zawodnika, który rozpoczyna karierę Sprint jest modelem, który od początku aż do klasy zaawansowanej pozwoli mu na jazdę jednym autem bez większych inwestycji. 6.Jeśli uważacie ze ilość kilkudziesięciu zawodników w klasie stanowi wyzwanie i atrakcyjne pole eksploatacji dla jakiejkolwiek firmy to raczej popełniacie błąd. Absolutnie nie jest naszym celem, aby zmuszać zawodników do zmiany Tamiya, na Sprinta. Zależy nam natomiast na tym, że by stworzyć warunki do rozwoju i wolnej konkurencji a nie tworzyć klas dla Tamiya czy HPI czy jakiejkolwiek innej firmy.. Dla przykładu powiem, że w tym roku sprzedaliśmy zaskakująca ilość modeli w różnych klasach. I bynajmniej nie jest to zasługa zawodników. Faktem jest, że bardzo mała ilość trafiła do was. Większość z naszych klientów to nowi ludzie niezwiązani wcześniej z tym sportem. I to właśnie ich zakupy a nie wkład zawodników spowodowały, że chcemy inwestować w rozwój modelarstwa samochodowego. 7. W związku z powyższym poprzez wprowadzenie Sprinta do Top Stocka staram się stworzyć warunki do tego, aby zachęcić nowych ludzi do startów w zawodach a zawodnicy mogą tylko na tym skorzystać, bo dzięki doświadczeniu mają większe szanse na zajmowanie czołowych pozycji i specjalne akcje promocyjne, czego przykłady już wcześniej daliśmy. Taka właśnie koncepcja została przedstawiona LOK-owi, sędziom i zawodnikom. 8. Nie proście mnie więcej o wyjaśnianie czegoś, co jest jasne jak słońce. Po prostu powiedzcie TAK lub NIE Za rok albo nawet na koniec tego sezonu przekonacie się, jaka decyzja była lepsza. Filip Zaremba - Pon Wrz 12, 2005 5:52 am " />Panie Festiwalu nawet tak prosta rzecz jak sprawdzenie klienta nie wychodzi.Proszę jeszcze raz sprawdzić którym klości byłem,tylko na Zaremba Lesław z Wrocławia.Ja mam poprostu 13 lat i zakupy robił mój ojciec.Pierwsze rzeczy odbieraliśmy w Zgieżu. Jak Pan pokopie na Forum to znajdzie Pan moje posty z informacją o Was. A magazyn jest pełen,ale czy ktoś rozmawiał z zawodnikami co się psuje?To mój ojciec prosił o sprowadzenie kół do dyfrów,a gdzie półośki np.które się wyginają. Z moich zapasów serwisowych na zawodach kożystało już trzech zawodników(kontynuowali jazdę),a dzięki wam? HPI Polska - Pon Wrz 12, 2005 8:59 am " />Jak widać po raz kolejny brak precyzji jest błędem nie z mojej tylko waszej strony. Obecnie w sklepie mamy 5 klientów o nazwisku Zaremba i jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy imieniem Lesław i Filip to masz poważny problem. Przepraszam że nie kojarzę Was osobiście, ale nie jest to możliwe. Poza tym widzę pewną różnicę pomiędzy swobodną rozmową, których przeprowadzamy wiele a konkretnym zamówieniem w sklepie lub przysłaniem e-maila z wyraźnym określeniem zamawiam. Wówczas nie było by problemy i nawet, jeśli czegoś obecnie nie ma to z pewnością przyszłoby to w kolejnej dostawie. ROJNA - Pon Wrz 12, 2005 10:39 am " /> ">1. Sprint w pudełku jest modelem na poziomie Top Stocka i nikt jak do tej pory nie przekonał mnie, że jest inaczej........... - SPRINT brak mozliwosci ograniczenia prazelozenia, TT01 8 możliwych ustawien - SPRINT szerokosc modelu 190mm, TT01 185mm - SPRINT mozliwosc regulacji zawieszenia, TT01 brak mozliwosci - SPRINT podwozie z karoseria ponad 700zl , TT01 z karoseria silnikiem i regulatorem elektronicznym ponizej 500zl ">2. Jednym z najważniejszych elementów wyrównujących szanse w klasach jest silnik......... - zgadza się, dlatego od sezonu halowego klasa TS jezdzi TYLKO na silniku TAMIYA SPEED TUNED ">3.Poza tym zarówno w wersji pudełkowej jak i po tuningu Sprint może jeździć w klasie 540...... -jakos nie widze TT01 w klasie 540 ">4. W klasie Standard Sprint raczej nie wygra, ale stosując po max tuningu może spokojnie konkurować. - TT01 z MAX tuningiem nie ma ZADNYCH szans w klasie Standard - MAX Tuning do SPRINTA kosztuje wiecej niż caly model TC4, Xray, Pro4 itd. Wiec jak sens inwestowac w model który i tak raczej nie wygra. ">5.Po prostu uważam ze dla zawodnika, który rozpoczyna karierę Sprint jest modelem, który od początku aż do klasy zaawansowanej pozwoli mu na jazdę jednym autem bez większych inwestycji. "> W klasie Standard Sprint raczej nie wygra to w koncu jak ?? Sprint jest na poziomie z TT01 i bez wiekszej inwestycji moze walczyc w Standard ">6.Jeśli uważacie ze ilość kilkudziesięciu zawodników w klasie stanowi wyzwanie i atrakcyjne pole eksploatacji dla jakiejkolwiek firmy to raczej popełniacie błąd............ w klasie TS startuje ponad 30 zawodnikow, jest to 2 do ilosci zawodnikow klasa w polsce, klasa się rozwija ponieważ w tej klasie nie ma „wyscigu zbrojen” ">7. W związku z powyższym poprzez wprowadzenie Sprinta do Top Stocka staram się stworzyć warunki do tego............... klasa TS na poczatku była rozgrywana w tarnowie podczas TAMIYA CUP, dopiero jak się okazalo iż jest to popularna klasa z duza frekwencja dopisano ja do kalendaza MP, nie widze problemu aby HPI POLSKA zorganizowalo SPRINT CUP. ">8. Nie proście mnie więcej o wyjaśnianie czegoś, co jest jasne jak słońce. Po prostu powiedzcie TAK lub NIE Za rok albo nawet na koniec tego sezonu przekonacie się, jaka decyzja była lepsza. W CINQUCENTO CUP nie jezdza inne marki samochodow, a co roku odbywaja się MP w tej klasie, tak samo jest w ALFA ROMEO CUP i TOP STOCK. Filip Zaremba - Pon Wrz 12, 2005 10:41 am " />Latoś obrodziło w tym roku Zarembami z Wrocławia,a na zawody z Pro 4 tylko ja jeżdżę ale kto o tym wie. Pozdrawiam Filip Zaremba - Pon Wrz 12, 2005 10:51 am " />Co znaczy "Smietnik Europy"czy wszystkie modele po za HPI są śmieciami. Może w takim razie zakazać jazdy innymi modelami,ja bym się cieszył,duuuużżżżżo konkurencji we wszystkich klasach by odpadło.Przedewszystkim wszyscy mistrzowie i Vice . HPI Polska - Pon Wrz 12, 2005 11:41 am " /> ">W CINQUCENTO CUP nie jezdza inne marki samochodow, a co roku odbywaja się MP w tej klasie, tak samo jest w ALFA ROMEO CUP i TOP STOCK. Jest oczywiste, że Sprint to nie Tamiya i różnice wymieniać można by jeszcze długo. Pisałem o silniku głównie z tego powodu, że przy prędkościach, jakie model rozwija na silniku TAMIYA SPEED TUNED różnice konstrukcyjne, które Pan wymienia nie mają dominującego znaczenia i moim zdaniem wszystko jest w rękach kierowcy. Dla tego Pana argumenty mnie nie przekonują. Sam też nie dziwię się, że walczy Pan o swoje, więc nie będę wdawał się dyskusje. I tak obaj nie zmienimy zdania. Ważne jest, co w tej sprawie obiektywnie zadecydują zawodnicy i sędziowie. Dziś czekam na odpowiedź TAK lub NIE, aby wiedzieć, w którą stronę mają iść nasze dalsze inwestycje i organizacja zawodów. Projekt dopuszczenia Sprinta do Top Stocka daje szanse rozwoju i wspólnej zabawy wszystkim bez niepotrzebnych podziałów i mam nadzieję ze zawodnicy i LOK zauważają ten drobny szczegół. Jeszcze raz poproszę władne osoby o podjęcie decyzji. TAK lub NIE. Trochę odwagi Panowie !!! HPI Polska - Pon Wrz 12, 2005 11:42 am " />2xten sam post. HPI Polska - Pon Wrz 12, 2005 11:57 am " /> ">Co znaczy "Smietnik Europy"czy wszystkie modele po za HPI są śmieciami. Może w takim razie zakazać jazdy innymi modelami,ja bym się cieszył,duuuużżżżżo konkurencji we wszystkich klasach by odpadło.Przedewszystkim wszyscy mistrzowie i Vice . Faktycznie temat wymaga rozwinięcia. Absolutnie wie mam zamiaru dyskryminować innych marek. Wręcz przeciwnie z pewnością Sprint nie dorasta im do pięt i jest to dla wszystkich jasne dla mnie również. Słyszałem natomiast opinie ze w klasie 540 mają jeździć wszystkie stare modele, które wypadły już z gry w Standardzie lub Openie i to właśnie wzbudza moje wątpliwości. Taka sytuacja może spowodować stworzenie nowej klasy, do której przejdą zawodnicy z wyższych klas ze swoimi modelami i założenie klasy dla początkujących zostanie tylko teorią. Możliwe, że moje obawy są nieuzasadnione. Jak pisałem wcześniej - nikt dziś nie wie jak to będzie? Czas pokaże. Filip Zaremba - Pon Wrz 12, 2005 1:03 pm " />A czy HPI .pl nie martwi się tym,że zawodnicy tacy jak M.Dżwigaj,A.Ciechalski,A.Gajzler...pouciekali od HPI zamiast promować.Czy nie należało by stworzyć Team Firmowy,pokazać na co stać modele HPi,a nie martwić się śmietnikiem Europy. Napewno żaden z zawodników z DTM Standart i Open nie będzie jeżdził w 540,chyba że jako druga klasa dla treningu. Patryk Raczyński - Pon Wrz 12, 2005 2:57 pm " />nie znam osoby z klasy open ktora ma zamiar przejsc do 540.nikt kto w niej jezdzi nie szuka latwiejszej klasy tylko po to by wygrywac,tu jest rywalizacja i chec odniesienia sukcesu nie tylko w Polsce,do tego dazymy. ROJNA - Pon Wrz 12, 2005 3:57 pm " /> ">....... moim zdaniem.......... Dla tego Pana argumenty mnie nie przekonują.......... Pana wiedza o modelarstwie samochodowym jest tak mała ze wcale się nie dziwie ze ZADNEGO modelarza argumenty pana nie przekonują. A co do pana argumentów to raz pan piszesz że Sprint nie jest lepszy od TT01, a zaraz się dowiaduje z pana wypowiedzi ze Sprintem można walczyć nawet w klasie Standard Widocznie to zależy tylko od tego co klient chce usłyszeć. Nie wiedziałem iż Sprint to taki uniwersalny model, a może to tylko taka polityka firmy. HPI Polska - Pon Wrz 12, 2005 5:54 pm " /> |